Crypto - Nieuws en algemene discussie

Moeten we niet door de 45k om van uptrend te spreken?
Dat hangt toch allemaal af van de timeframe. Een uptrend op alle timeframes zou een nieuwe ATH zijn. Want anders riskeren we dat BTC één grote head and shoulders zet op de grafiek.
Als we de 45k doorbreken is het idd meer uitgesproken. Als we de 69k doorbreken is het nóg meer uitgesproken. :p
Head & shoulder formaties besteed ik niet te veel aandacht aan, spelen naar mijn gevoel meer niet uit dan wel en bereiken ook dikwijls hun price target niet.

Lows en highs zijn niet echt formaties, maar geven wel duidelijk een trend aan. Er was een low op 24 jan en een higher low op 24 feb. Ook de lows van 19 mei t.e.m. 20 juli hebben we nog steeds niet doorbroken. Daarbovenop zijn we nog eens door de 41k gevlogen en hebben we de maand groen afgesloten.

Ik durf nu toch wel voorzichtig te zeggen dat het tij is gekeerd, but not financial advice. ;)
Voor mij is dit puur voor de fun. Mij maakt het weinig uit of we nog dieper gaan of niet, ik DCA toch.

Moeten we niet door de 45k om van uptrend te spreken?
We strelen met de 45k momenteel! 😁

truck-crash.gif

Hmm.

Beurzen ferm rood.

Coins ferm groen.

En ineens zijn beide markten weer niet aan elkaar gerelateerd :p
Soms wel, en soms niet. Soms wel, en soms niet.

Of zijn dat Russische Whales of zo? :p

Ofwel zijn we echt vertrokken, ofwel komen er maatregelen om het aan banden te leggen :unsure:

't is duidelijk dat die roebels omgezet worden in Luna.

Geen slechte keuze van de Russen me dunkt :p
Was onlangs ook ingestapt in Luna en had wat cash dat vrijkwam deze week en dat zou daar bij ingaan. Maja, ondertussen de prijs bijna x2 in vergelijking met een week of 2 geleden. Niet meer te verantwoorden dus :(

Ik wil nog een klein beetje extra investeren, maar ik zie de bomen door het bos niet meer.
Evt wat extra ETH inkopen, meer richting Sand/Mana, …?

Terug
Bovenaan