Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hangt toch allemaal af van de timeframe. Een uptrend op alle timeframes zou een nieuwe ATH zijn. Want anders riskeren we dat BTC één grote head and shoulders zet op de grafiek.Moeten we niet door de 45k om van uptrend te spreken?
Moeten we niet door de 45k om van uptrend te spreken?
Als we de 45k doorbreken is het idd meer uitgesproken. Als we de 69k doorbreken is het nóg meer uitgesproken.Dat hangt toch allemaal af van de timeframe. Een uptrend op alle timeframes zou een nieuwe ATH zijn. Want anders riskeren we dat BTC één grote head and shoulders zet op de grafiek.
We strelen met de 45k momenteel!Moeten we niet door de 45k om van uptrend te spreken?

Was onlangs ook ingestapt in Luna en had wat cash dat vrijkwam deze week en dat zou daar bij ingaan. Maja, ondertussen de prijs bijna x2 in vergelijking met een week of 2 geleden. Niet meer te verantwoorden dus't is duidelijk dat die roebels omgezet worden in Luna.
Geen slechte keuze van de Russen me dunkt![]()

Tghoh, da's relatief hé. Dat is een eco systeem met een stablecoin in. https://coinmarketcap.com/nl/currencies/terrausd/Was onlangs ook ingestapt in Luna en had wat cash dat vrijkwam deze week en dat zou daar bij ingaan. Maja, ondertussen de prijs bijna x2 in vergelijking met een week of 2 geleden. Niet meer te verantwoorden dus![]()
Overduidelijkscam?
Op dit moment kan je best gewoon 20 coins op een bord plakken en vogelpik doen met de ogen toe.Ik wil nog een klein beetje extra investeren, maar ik zie de bomen door het bos niet meer.
Evt wat extra ETH inkopen, meer richting Sand/Mana, …?
Ik wil nog een klein beetje extra investeren, maar ik zie de bomen door het bos niet meer.
Evt wat extra ETH inkopen, meer richting Sand/Mana, …?
Op dit moment kan je best gewoon 20 coins op een bord plakken en vogelpik doen met de ogen toe.
Dit is financieel advies
Dus eerst vogelpik doen op een kalenderIk zou precies nog wachten