Crypto - Nieuws en algemene discussie

Nu onder de 40K?

39737 usd?

Echt zo'n rechte whale dump in 1 keer.

Whales bespelen ons.
Die willen goedkoop inkopen uiteraard.

Maar waarom duurt een bearmarket dan jaren?
Zo geduldig zijn die whales nu toch ook niet neem ik aan?
Die willen zo snel mogelijk terug centen verdienen.

Als we over whales praten die zo groot zijn dat ze heel de markt kunnen manipuleren, denk ik niet dat ze kijken of een paar weken, maanden of jaren eerlijk gezegd. Desondanks is dit één mogelijkheid, even goed is het gewoon een dump omdat sommigen denken dat BTC geen 40k $ waard is. Ook dat is en blijft een mogelijkheid :unsure:

Heeft meer te maken dat omikron ervoor zorgt dat de economie op zijn gat gaat. Over een week of 2 125000 besmettingen/dag (voor België dan toch, andere landen zullen hetzelfde wel krijgen) Waardoor zaken gaan moeten sluiten wegens geen personeel. De S&P500 is exact hetzelfde aan het doen, dat is de economie momenteel. Ligt niet aan Bitcoin.

Shit ja de algemene beurs ook weer ferm rood.

(Soit, ik had het meeste al terug getrokken een paar maand terug. (gewone aandelenfondsen dan)
Omdat ik het toen al niet vertrouwde. Alles opgepompt, inflatie overdrive.... en dan niet veel later omikronnetje zelfs)

Btc mag ook wel tot 30k gaan nu, of zelfs lager. Solden! Maar ik mag dat niet zeggen zekers :p :p.
*loopt snel weg*

Alle gasten dees is gewoon toch zaaaligen tijd, zit hier constant te swappen naar stables op day-peak en back wanneer de day bottom is bereikt. My trading game is definitely improving of late 😎

Afgezien van een beetje risk diversificatie met blue chips, zou ik touch vol gaan shoppen in alts (defi & play-to-earn, L1s.),
toch niet in BTC of Ethereum :S

Stablecoins :love2:

edit: Hupla weer 2x massive dumps, burn it down frens, ik gokte da 40k da bodem ging zijn, maar bijna zeker mogen we dat al naar beneden bijstellen 🤤

Laatst bewerkt:
Heeft meer te maken dat omikron ervoor zorgt dat de economie op zijn gat gaat. Over een week of 2 125000 besmettingen/dag (voor België dan toch, andere landen zullen hetzelfde wel krijgen) Waardoor zaken gaan moeten sluiten wegens geen personeel. De S&P500 is exact hetzelfde aan het doen, dat is de economie momenteel. Ligt niet aan Bitcoin.

Ligt inderdaad niet alleen aan BTC. Beurzen krijgen ook lappen.
Deltakron zal er voor iets tussenzitten...

Alle gasten dees is gewoon toch zaaaligen tijd, zit hier constant te swappen naar stables op day-peak en back wanneer de day bottom is bereikt. My trading game is definitely improving of late 😎

Afgezien van een beetje risk diversificatie met blue chips, zou ik touch vol gaan shoppen in alts (defi & play-to-earn, L1s.),
toch niet in BTC of Ethereum :S

Stablecoins :love2:

edit: Hupla weer 2x massive dumps, burn it down frens, ik gokte da 40k da bodem ging zijn, maar bijna zeker mogen we dat al naar beneden bijstellen 🤤
Als je er een kei in bent. Goed voor je en doe zo verder. Daar ga ik me echt niet aan wagen.

Als je er een kei in bent. Goed voor je en doe zo verder. Daar ga ik me echt niet aan wagen.
Verre van, maar met al wat er macro-economisch gaande is in de wereld, interest rates in de US, is het toch echt een no-brainer om gewoon over te schakelen naar stables, de FUD is zeker morgen nog niet weg met al die COVID cijfers de komende dagen

Laatst bewerkt:
Een covid uptick heeft hier weinig mee te maken. Dat is zo goed als passé met omnikron.

We zitten gewoon in een typische risk-off fase waarbij high risk/ high growth assets logisch gezien het hardst worden getroffen. Hypergrowth aandelen, crypto, you name it. Nothing to see here.
Kan snel of traag keren, niemand die het weet.

--

Ik blijf zelf weer rustig zitten zoals bij elke korte termijn correctie of zelfs lange bear markt.
Playing the long game.

Gewoon jarenlang long BTC, the King of crypto/digital assets, en het kleine broertje ETH. Nog nooit iets verkocht en het ook niet van plan tot de waarde ooit een echt verschil maakt in mijn leven.
Stress level 0,0, of BTC morgen 30k of 80k noteert (als deel van een sterk gediversifieerd portefeuille. Als je daarentegen met bvb 50% van je vermogen in crypto zit kan ik begrijpen dat kalm blijven iets minder eenvoudig is...)

Gewoon jarenlang long BTC, the King of crypto/digital assets, en het kleine broertje ETH. Nog nooit iets verkocht en het ook niet van plan tot de waarde ooit een echt verschil maakt in mijn leven.
Stress level 0,0, of BTC morgen 30k of 80k noteert (als deel van een sterk gediversifieerd portefeuille. Als je daarentegen met bvb 50% van je vermogen in crypto zit kan ik begrijpen dat kalm blijven iets minder eenvoudig is...)
En wat is dat bedrag dan voor u?

6 cijfers?
7 cijfers?

Als je toch niet van plan bent om te verkopen, geen stacking overwogen voor de intrest?

Laatst bewerkt door een moderator:
En wat is dat bedrag dan voor u?

6 cijfers?
7 cijfers?

Als je toch niet van plan bent om te verkopen, geen stacking overwogen voor de intrest?
Dan moet je natuurlijk uw coins op een centraal platform zetten, ofwel moet je ETH staken en minstens 32 ETH hebben om te beginnen …
Of is dat veranderd want ik lees hier nu dat je kan staking pools joinen.

Laatst bewerkt:
Dan moet je natuurlijk uw coins op een centraal platform zetten, ofwel moet je ETH staken en minstens 32 ETH hebben om te beginnen …
Je kan nu op de meeste sites idd eth 2.0 staken met kleinere bedragen. Bij binance kan je er zelfs nog vroegtijdig eruit stappen. In de staking thread staat er wat meer uitleg.

Inderdaad.

Er zijn pools en bij Binance kan je je staked ETH gewoon doorverkopen aan iemand die dat wil. Begin er niet zelf aan met 32 ETH tenzij je echt zware technische kennis hebt. Als je offline gaat kost het geld.

On a side note, effe wat er over blijft:
Crypto project 1 (4 coins): -52%
Crypto project 2 (2 coins): -45%
Crypto project 3 (4 coins): -44%

Getting rekd. :ROFLMAO: (Dit is low caps, dus exclusief mijn long terms zoals ETH)

Daarintegen mijn research: $5000 virtueel, gewoon pen/paper met "stel dat ik gekocht had": 5 coins, -13%
Mijn beste performer hierin is Switcheo met warempel +41%. :oink: Had ik toch maar gekocht.

Misschien meer mijn guts volgen. Achjah, als de BTC terug op zijn ATH zit dan staan die coins allemaal in double digit plus, en DCA'en doet ook wel wat. Nu zijn de coins cheap.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan