Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
damn, een of andere idioot heeft een sell order van 2M DUSK tokens op 0,88 dollar staan. dus het is het niet evident om daar door te breken..
@Faun is this you haha?
Nee.Is investeren in de litecoin een goeie investering?
ja ben ook benieuwd. ben benieuwd of ze meer details gaan geven van wie er precies op hun testnet gaat tests doen, dat kan een mooie katalysator zijn danWas het maar zo. Ik ben maar een kleine vis naast zo’n whale.
Intussen is het precies wel al opgegeten, 1$ terug in zicht. Ben benieuwd in aanloop naar testnet. Hopelijk geen ‘sell the news’ event.
Ada mooie pump nu sundeaswap aangekondigd heeft dat ze binnen 5 dagen live gaan.
As mentioned a week ago, even the most optimistic performance projections show a backlog of orders during the first few weeks of the DEX’s operation. However, we expect performance to improve as adjustments are made by both the SundaeSwap and Cardano teams. While orders (including swapping, providing liquidity and withdrawing liquidity) may take hours to days to process at first, it’s important to know that everybody’s orders will be processed fairly and in the order they were received and executable.
Ben benieuwd. Als ADA natuurlijk te slecht scalet zal dit weer een selloff geven.Ada mooie pump nu sundeaswap aangekondigd heeft dat ze binnen 5 dagen live gaan.
ik verwacht een shitload aan fud komende dagen.Wel, als ze al zelf op voorhand aangeven dat transacties mogelijks dagen (!) kunnen duren zou ik dat niet meteen live noemen.
@Faun mag ik mee op je guestlist voor Vegas?
Klopt. Heb zo'n 34 $ in Eth fees betaald om 1000 DUSK te claimen.Momenteel is dat nog altijd op Ethereum zeker? Dus je moet dan wel al een behoorlijke hoeveelheid DUSK hebben, want anders verlies je te veel aan de fees.