Kloefkapper
Active member
Heb het gevoel dat we nog méér gaan zakken. Wat denkt de rest? Bijkopen of nog ff wachten?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ge echt bullish zijt long term, zou ge beter nu kopen of DCA'enHeb het gevoel dat we nog méér gaan zakken. Wat denkt de rest? Bijkopen of nog ff wachten?
Swappen naar stables op 42k en wachten op nieuw bodem, praktisch zeker dat we de echte bodem nog niet gezien hebbenHeb het gevoel dat we nog méér gaan zakken. Wat denkt de rest? Bijkopen of nog ff wachten?
..Ik heb gisteren terug 10k DUSK bijgekocht. Kan mss nog wat verder dippen maar bottom timen is sowieso onmogelijk.Ben nu ook wel aant twijfelen om wat DUSK bij te kopen.. is echt heel hard gezakt. Maar kan uiteraard ook nog wel een pak lager..
balls of steel?Ik heb gisteren terug 10k DUSK bijgekocht. Kan mss nog wat verder dippen maar bottom timen is sowieso onmogelijk.

Ik denk dat er toch een bounce komt nu, tenzij er zou slecht nieuws komen van de financiële markten.Swappen naar stables op 42k en wachten op nieuw bodem, praktisch zeker dat we de echte bodem nog niet gezien hebben
Achja, ik was de euro vergeten. Ik kijk altijd in dollars, vandaar dusJa, bitvavo. Ze waren nog iets lager dan in mijn gedacht gisteren blijkbaar. Net gekeken.
Koers 1 ICX = 0.85710 EUR
Koers 1 XRP = 0.64673 EUR

balls of steel?

Ik volg enkel Quinten van Young & Investing. Ik hecht geen belang aan TA maar vind z’n inzichten wel vaak spot on en hij heeft al paar goeie calls gemaakt.Welke crypto channels op YT raden jullie aan om regelmatig op de hoogte gehouden te worden in de cryptowereld?
Ik ben fan van Coin Bureau zijn wekelijkse samenvatting. Elke week een vrij to the point overzicht van de belangrijkste gebeurtenissen en een korte vooruitblik. Is telkens +-30 min lang en dan ben je weer helemaal mee.Welke crypto channels op YT raden jullie aan om regelmatig op de hoogte gehouden te worden in de cryptowe
InvestAnswers vind ik wel interessant. Coin Bureau ook, buiten zijn eerste minuut rijmen en dichten.Welke crypto channels op YT raden jullie aan om regelmatig op de hoogte gehouden te worden in de cryptowereld?
Ik denk dat er toch een bounce komt nu, tenzij er zou slecht nieuws komen van de financiële markten.
Om echt terug naar all time highs te gaan zou er toch een katalysator moeten zijn, één of ander bullish nieuwsfeit gelijk een spot ETF die wordt goedgekeurd of grote bedrijven zoals Amazon of Apple die crypto omarmen.
Ook de crypto fear and greed index staat extreem laag (op 10) en dat kan een indicatie zijn dat de bodem er is.