Crypto - Nieuws en algemene discussie

Mijn totale investering staat nu op -25%, duidelijk iets verkeerd gedaan.
Grootste deel is ADA, gemiddelde prijs 1,69€; aauuwch.
VET is 2e in de rij, die heeft ook een deuk gekregen.

Deel bijgekocht , rest in USDC laten staan (in geval echte bodem nog tijd duurt) . We zijn helaas niet helderziend :D
En don't panic sell (voor twijfelaars) , als ik nu bekijk aan welke prijzen/hoeveelheden ik verkocht heb in 2018 . (kleine depressie) :D

2700 euro Ethereum, das nog geen probleem e. Ik weet dat ik vorig jaar een deel verkocht heb in de uptrend van 1000 euro naar 1700 euro. Toen dat crashte een naar gevoel gekregen en rap terug gekocht. 600 euro winst gepakt en nu ben ik er wel blij mee.

We komen van 4000 euro ish, een crash naar 1000 euro van 75 procent is geen enkel probleem voor mijn gemoedsrust

Ben nu ook wel aant twijfelen om wat DUSK bij te kopen.. is echt heel hard gezakt. Maar kan uiteraard ook nog wel een pak lager :) ..

Swappen naar stables op 42k en wachten op nieuw bodem, praktisch zeker dat we de echte bodem nog niet gezien hebben
Ik denk dat er toch een bounce komt nu, tenzij er zou slecht nieuws komen van de financiële markten.
Om echt terug naar all time highs te gaan zou er toch een katalysator moeten zijn, één of ander bullish nieuwsfeit gelijk een spot ETF die wordt goedgekeurd of grote bedrijven zoals Amazon of Apple die crypto omarmen.

Ook de crypto fear and greed index staat extreem laag (op 10) en dat kan een indicatie zijn dat de bodem er is.

Laatst bewerkt:
Welke crypto channels op YT raden jullie aan om regelmatig op de hoogte gehouden te worden in de cryptowereld?

Laatst bewerkt:
Welke crypto channels op YT raden jullie aan om regelmatig op de hoogte gehouden te worden in de cryptowereld?
Ik volg enkel Quinten van Young & Investing. Ik hecht geen belang aan TA maar vind z’n inzichten wel vaak spot on en hij heeft al paar goeie calls gemaakt.

Welke crypto channels op YT raden jullie aan om regelmatig op de hoogte gehouden te worden in de cryptowe
Ik ben fan van Coin Bureau zijn wekelijkse samenvatting. Elke week een vrij to the point overzicht van de belangrijkste gebeurtenissen en een korte vooruitblik. Is telkens +-30 min lang en dan ben je weer helemaal mee.

Ik denk dat er toch een bounce komt nu, tenzij er zou slecht nieuws komen van de financiële markten.
Om echt terug naar all time highs te gaan zou er toch een katalysator moeten zijn, één of ander bullish nieuwsfeit gelijk een spot ETF die wordt goedgekeurd of grote bedrijven zoals Amazon of Apple die crypto omarmen.

Ook de crypto fear and greed index staat extreem laag (op 10) en dat kan een indicatie zijn dat de bodem er is.

We zullen zien, maar ik gok dat er komende dagen weer wat extra negatief nieuws gaat uitkomen met betrekking to omicron, wat impact gaat hebben of verschillende economiën wereldwijd in functie van locale markt restricties, dus mensen gaan wat meer cash willen bij de hand willen hebben.

Eens al de nieuwe regels duidelijk zijn ze thuis wat zitten te niksen gaat er weer meer in crypto gestoken worden, maar momenteel is er weer nog teveel onzekerheid imo

Terug
Bovenaan