Crypto - Nieuws en algemene discussie

@Chickenlal Als BTC terug wat de lucht inschiet, ga ik ook mijn E-tron GT laten wrappen. Had als eens geïnformeerd naar een matte PPF, maar dat kost rond de 8000 euro :cry2:. Dat vond ik er wat over. Doe jij je PPF ook op maat gemaakt met de machine of kan je het goedkoper?
Hey,

PPF is eenmaal een zeer duur product. 8000€ is zo wat de richtprijs hiervoor (als dit btw incl is dan toch).
Als het btw excl is awel dan kan het nog wat goedkoper :D

Ik ben toevallig ook op de markt, heb nog net niet getekend voor een nieuwe skycruise Mazda 3 stookwagen, en die zijn nogal gevoelig voor steenslag en krassen want er rij zelf eentje van 2014 nu. Maar ik ben wel alleen van plan om de voorbumper en motorkap te doen. Maar ik vind uw prijs wel heel hoog ? Ik heb toch al enkele offertes gevraagd en volledige wrap prijzen van rondom de 3K aangeboden gekregen, pak dat jou auto ook wat groter is moet 5K toch te doen zijn regio Limburg. Oftewel denken ze die heeft een E-tron laat ma dokken :biglaugh:

Zeker zien dat de prijzen voor de juiste dingen vergeleken worden.

De prijs die Calamity opgeeft is voor zijn volledige wagen in matte PPF. Matte PPF is trouwens al duurder dan gewone PPF ook.
De prijs van 3000 euro die jij aangeeft is ofwel voor een colorchange wrap op uw auto (dus beperkt beschermd), ofwel voor een full front PPF, dus enkel de voorbumper, motorkap, koplampen, spatborden vooraan.

Los daarvan kunnen jullie voor info beter even pm'en ipv dat we hier verder off-topic gaan :)

edit: Om het nog ff over crypto te houden hoop ik dat we niet weer vertrokken zijn voor een jaar of 3 :p

Chainlink is precies wel uit zijn bear market ontwaakt, heeft het laatste half jaar enorm slecht gepresteerd en nu is het de best presterende coin in de top 100.
Ik heb nog naar ICP zitten kijken maar niks gekocht helaas. Had een goede koop geweest een week geleden.

Chainlink is precies wel uit zijn bear market ontwaakt, heeft het laatste half jaar enorm slecht gepresteerd en nu is het de best presterende coin in de top 100.
Ik heb nog naar ICP zitten kijken maar niks gekocht helaas. Had een goede koop geweest een week geleden.
Chainlink zit in mijn DCA plan om het komende jaar elke week aan te kopen.

Ik krijg hier altijd ewa hartkloppingen de laatste weken als ik zie dat hier ne nieuwe post is.

Ik zal voor gepaste achtergrond muziek zorgen.

byxylj6n62a81.jpg

Damn loving this dump, beter dan kerst. Deze ochtend een bagje jewels omgezet aan 20 USD naar stable en daar straks terug ingekocht aan 18.1 ofzo, echt shopping time, zolang ze juicy corona nieuws blijven pumpen wat nog wel een aantal weken zal doorgaan is het shopping time zowat elke dag :love:

Heb niks meer in blue chips, screw de ethereums & BTCs van deze wereld voorlopig, oude tech, maar je kan BTC wel nog altijd blijven volgen om market predictions te doen en bijgevolg juicy trades

Deze week ook leuke gain ontdekt Tranq finance ingekocht aan .15 cent en is gepumpt naar .70, totaal gemist die pump.
Maar met een market cap van amper 15 milloen, voor een lending platform similar als Aave, moet al fameus tegenslaan als dat binnen aan jaar niet gigantisch ontploft, vooral omdat de L1, harmony One is.

Harmony One is the next L1 to moon, no doubt, verschil met andere nieuwe L1s van deze wereld, de transacties zijn nog eens 5x goedkoper dan Solana bijvoorbeeld, en heeft al hoop meer bridges naar andere L1. Als bv. ethereum niet oplet gaat hun market verdampen aan andere L1s.

Ja, bitvavo. Ze waren nog iets lager dan in mijn gedacht gisteren blijkbaar. Net gekeken.
Koers1 ICX = 0.85710 EUR
Koers1 XRP = 0.64673 EUR

Terug
Bovenaan