Crypto - Nieuws en algemene discussie

Eens al de nieuwe regels duidelijk zijn ze thuis wat zitten te niksen gaat er weer meer in crypto gestoken worden, maar momenteel is er weer nog teveel onzekerheid imo
Misschien moet de VS terug wat corona relief packages uitdelen. Hoeveel dat er toen niet gekocht is. :biglaugh:

Ben nu ook wel aant twijfelen om wat DUSK bij te kopen.. is echt heel hard gezakt. Maar kan uiteraard ook nog wel een pak lager :) ..
Bij twijfel altijd DCA'en. Vanaf dat de markt een horizontale krab wordt met stevige volatiliteit nooit meer full FOMO gaan.

Chainlink is heel sterk bezig nu. Toch wel eigenaardig dat die coin altijd in bear markets goed presteert en in een bull market wordt overtroffen door al de andere coins.
De laatste 2 maand zie ik toch als een mini-bear market voor BTC, quasi heel de tijd zitten we al in een downtrend, zonder 1 serieuze rally. Vlak voor kerst een kleine bounce maar dat bleek een dead cat bounce te zijn.

Laatst bewerkt:

Crypto Fear & Greed Index​

Now Extreme Fear 23
Yesterday Extreme Fear 10

De exacte bottom kunt ge niet echt timen maar een 10 is toch wel relatief laag. Ik heb wat solden gekocht aan mid 10s.

En ook een 6 euro pull in de solden van de Zeb.

Ge bedoelt die mens die met alles en iedereen ambras begint te maken op tiktok?
En zogezegd insider informatie heeft dat Ripple lawsuit 2021 gesettled ging worden? Of dat Bitcoin 300k zou worden dit jaar (enfin 2021)?

Als ge effectief iets wilt bijleren moet ge feitelijk wegblijven van elke influencer of youtube kanaal die prijs voorspellingen maakt en eerder gaan zoeken naar de kanalen die nieuwe netwerken/coins uitleggen. Of die een technische analyse doen van bijvoorbeeld een curve finance en dergelijke.

Zulke zaken vind ik dus interessant:

Laatst bewerkt:
Nu onder de 40K?

39737 usd?

Echt zo'n rechte whale dump in 1 keer.

gg boeken toe en weer een paar jaar bearmarket. :D
sinds piek toch al 55% verloren.

Tot binne paar jaartjes!
Whales bespelen ons.
Die willen goedkoop inkopen uiteraard.

Maar waarom duurt een bearmarket dan jaren?
Zo geduldig zijn die whales nu toch ook niet neem ik aan?
Die willen zo snel mogelijk terug centen verdienen.

Terug
Bovenaan