Oldskooler
Well-known member
Het zal wel tot 30k nu gaan zekers.
Weinig volume support meer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zou natuurlijk niet de eerste keer zijn dat iedereen zegt dat de support op 42K zit en dat het op 41K toch bouncet (en dan al die traders die verkopen op 41K allemaal dik REKT omdat de support in technische analyse op 42k zit). De kans bestaat dat het nog verder zakt, maar niks is zeker. Voorspellingen doen over de prijs van BTC op een bepaald moment is gelijk astrologie of waarzeggerij, er komt meestal niets van uit.Het zal wel tot 30k nu gaan zekers.

Heh. Nu dit. Dit begint precies een nieuwe spokesmeme te worden na 'Nergens meer overvallen dan in België: “Het klinkt cynisch, maar dat is goed nieuws” (want wij tellen anders/beter)'En we gaan eventjes kijken in fiat land terwijl den bitcoin bokkesprongen aan het doen is.
![]()
De lage spaarrente heeft ook een voordeel: je moet een fortuin bijeensparen alvorens je belastingen op je spaargeld moet betalen
De lage spaarrente en de hoge inflatie knibbelen aan onze koopkracht. Gelukkig gaat de lage spaarrente ook gepaard met een opvallend voordeel: je moet over een klein fortuin beschikken alvorens je ook maar één cent belastingen moet betalen op je spaardeposito's. In ons land zijn de...businessam.be
Schrijf dan niks, denk ik dan.![]()
Ik vraag me toch eigenlijk af in welke wereld de mensen die zoiets schrijven leven. Goed nieuws jongens, de intrest op jullie spaarboek is even veel waard als Squid Game tokens. Maar je moet wel geen belastingen erop betalen. Dat dan weer wel.Heh. Nu dit. Dit begint precies een nieuwe spokesmeme te worden na 'Nergens meer overvallen dan in België: “Het klinkt cynisch, maar dat is goed nieuws” (want wij tellen anders/beter)'
Ik verwacht dat we het $2.8k niveau van eind september nog zullen aantikken, dus heb dan een serieus order ticket ingepland.0,6 ETH bijgekocht met BTC, er is toch een beetje ne pullback geweest![]()
A transaction on Polygon now costs roughly 500 gwei, or $0.50, up from fractions of a cent. Additionally, the number of active addresses on Polygon’s proof-of-stake chain has spiked 60% in a single week, with more than 200,000 accounts transacting on the chain. Current speculation is that many of those addresses are “bots.”
Polygon’s MATIC token is up 1% on the day to $2.24, while Sunflower Farm’s SFF is down 59% to $0.613760.
He, die heb ik al ff niet meer gezien.
Kunst en aan stukken van mensen gaan meedoen ?He, die heb ik al ff niet meer gezien.
Slechts 2 opties bij deze prijs. Ofwel zijn we in een mooie buy / accumulatie zone op de bodem geland, ofwel kunnen we iets anders zoeken om ons geld in te steken.

Ik hoop dat je gelijk hebt. Laat dit maar droppen.Ik verwacht dat we het $2.8k niveau van eind september nog zullen aantikken, dus heb dan een serieus order ticket ingepland.
Als het onder 40k gaat zie ik het toch ook somber in voor de komende maanden. Nu geef ik het nog het voordeel van de twijfel.He, die heb ik al ff niet meer gezien.
Slechts 2 opties bij deze prijs. Ofwel zijn we in een mooie buy / accumulatie zone op de bodem geland, ofwel kunnen we iets anders zoeken om ons geld in te steken.