Crypto - Nieuws en algemene discussie

Het zal wel tot 30k nu gaan zekers.

Weinig volume support meer.
Het zou natuurlijk niet de eerste keer zijn dat iedereen zegt dat de support op 42K zit en dat het op 41K toch bouncet (en dan al die traders die verkopen op 41K allemaal dik REKT omdat de support in technische analyse op 42k zit). De kans bestaat dat het nog verder zakt, maar niks is zeker. Voorspellingen doen over de prijs van BTC op een bepaald moment is gelijk astrologie of waarzeggerij, er komt meestal niets van uit.

En we gaan eventjes kijken in fiat land terwijl den bitcoin bokkesprongen aan het doen is.

Schrijf dan niks, denk ik dan. :laugh::laugh:

Al even grote waanzin dan Paul Krugman die geen vierkante jota geeft om mensen die minder verdienen en zonder scrupules durft te beweren dat hij geen enkele goede reden kan vinden waarom een stevige inflatie beperkte inkomens hard kan raken.
:laugh::laugh:

Waarom begin ik te geloven dat in de crypto wereld meer en meer normalere mensen beginnen rond te lopen dan een bende baron robbers en koppige wereldvreemde vogels van ons huidig systeem?

Laatst bewerkt:
Mja nu ze in Kazachstan blijkbaar license to kill hebben op demonstranten zal er ook allemaal niet goed aan doen.

En we gaan eventjes kijken in fiat land terwijl den bitcoin bokkesprongen aan het doen is.

Schrijf dan niks, denk ik dan. :laugh::laugh:
Heh. Nu dit. Dit begint precies een nieuwe spokesmeme te worden na 'Nergens meer overvallen dan in België: “Het klinkt cynisch, maar dat is goed nieuws” (want wij tellen anders/beter)'

Heh. Nu dit. Dit begint precies een nieuwe spokesmeme te worden na 'Nergens meer overvallen dan in België: “Het klinkt cynisch, maar dat is goed nieuws” (want wij tellen anders/beter)'
Ik vraag me toch eigenlijk af in welke wereld de mensen die zoiets schrijven leven. Goed nieuws jongens, de intrest op jullie spaarboek is even veel waard als Squid Game tokens. Maar je moet wel geen belastingen erop betalen. Dat dan weer wel.

Komt mij toch over als: goe nieuws jongens, der is geen ete. Maar dan moet je niet kakken. Goe hé!

Terwijl je ziet dat je in crypto uit de losse pols 3% krijgt minstens. En dan iedereen: da kan ni blijven duren, da's een scam. Euh... da's nog steeds minder dan inflatie... ooit al eens ne keer gezien naar de prijs van uw winkel kar? Dat is nog altijd gene super deal tegen de inflatie, tegen wat de banken geven sure.

3% cashback op een crypto.com kaart vinden sommige mensen rondom mij al de ponzi van de eeuw. Euh hallo, ja blijf dan dom hé sech.

Laatst bewerkt:
Geen belastingen is dan ook een fabeltje ... Wanneer ze geld bijdrukken waardoor je geld elk jaar minder waard wordt, komt dat toch op hetzelfde neer, of is het zelfs nog slechter dan wanneer je belastingen moet betalen op je winst ...

zfoof01536a81.png

A transaction on Polygon now costs roughly 500 gwei, or $0.50, up from fractions of a cent. Additionally, the number of active addresses on Polygon’s proof-of-stake chain has spiked 60% in a single week, with more than 200,000 accounts transacting on the chain. Current speculation is that many of those addresses are “bots.”

Polygon’s MATIC token is up 1% on the day to $2.24, while Sunflower Farm’s SFF is down 59% to $0.613760.

He, die heb ik al ff niet meer gezien.

Slechts 2 opties bij deze prijs. Ofwel zijn we in een mooie buy / accumulatie zone op de bodem geland, ofwel kunnen we iets anders zoeken om ons geld in te steken.
Als het onder 40k gaat zie ik het toch ook somber in voor de komende maanden. Nu geef ik het nog het voordeel van de twijfel.

Laatst bewerkt:
Ben begonnen aan een DCA van enkele coins waar ik mij al een tijd wou inkopen. Elke week, het komende jaar. Laat die -93% maar komen.

Terug
Bovenaan