Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oef, ik begon me eenzaam te voelen. Ik heb er onderzoek naar gedaan, maar toegeven was het ook een fomo aankoop.Jip, ik!
Enkele weken gecalled in de metaverse sidetopic.
Oh REQje toch.REQ heeft weer van zich laten horen.
Ik had er wat geld op gezet.
Hopelijk gaat die nog hoger, ik vermoed van wel, die is nooit content met pumps van 50%
Filecoin moet ook eens iets gaan doen, spits puntje aan het vormen, terwijl die al lang over de bodem kruipt.
Kan ook nog vlot x 3 gaan. In april nog stond die 3x hoger.
Oef, ik begon me eenzaam te voelen. Ik heb er onderzoek naar gedaan, maar toegeven was het ook een fomo aankoop.
You sound like a pimp!Oh REQje toch.
Ik hou van jou.
Voor even, tot je niets meer opbrengt, dan vlieg je.
Ada is echt mijn bitch dat geen geld meer opbrengt.You sound like a pimp!
Desnoods ergens staken als ge long term wilt HODLen.Ada is echt mijn bitch dat geen geld meer opbrengt.
Tijd voor ze wat lappen te verkopen.
Doe ik al hoor.Desnoods ergens staken als ge long term wilt HODLen.
Zat gij niet voor 75% in ADA? Te veel in 1 coin gestoken. Het kan dan zijn dat ge nu verkoopt en dat de prijs begint te rallyen. ('t is altijd zo met crypto)Doe ik al hoor.
Maar tis echt een underperformer geweest de laatste maanden. Sinds smartcontracts release is het in sats een slow bleed van 6300 naar 2700
vroeger 50/50 ada BTC. Die is dan gepiekt naar 85/15 om nu terug te vallen naar 75/25 idd.Zat gij niet voor 75% in ADA? Te veel in 1 coin gestoken. Het kan dan zijn dat ge nu verkoopt en dat de prijs begint te rallyen. ('t is altijd zo met crypto)
Dat zal ze leren. Effe de broeksriem gebruikt.Ada is echt mijn bitch dat geen geld meer opbrengt.
Tijd voor ze wat lappen te verkopen.