Sneeuwstorm
Well-known member
Por nog een paar keer en we zitten weer boven de 60K
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen nog niet, nu lijkt het er wel opBreekt btc nu uit?

Zie het liever niet in de handen van al gigantische bedrijven maar bon, hoort erbijMicrostategy nog eens $400 miljoen aan BTC gekocht![]()

Dat is inderdaad één van de grootste Bitcoin bulls die er zijn. Ik weet niet of er een verband is tussen de BTC prijs en zijn ontslag eigenlijk.ik had nu echt gedacht dat het ontslag van dorsey crypto in a selling frenzy ging sturen?
Die was toch bullish op crypto?
Dat is inderdaad één van de grootste Bitcoin bulls die er zijn. Ik weet niet of er een verband is tussen de BTC prijs en zijn ontslag eigenlijk.
Binance is best zeer oke.Waar kopen/verkopen jullie crypto? Ik had een account bij binance maar denk dat er betere platformen zijn?
Coinbase dan?Ok maar via Binance kan je sinds kort niet meer overschrijven naar je rekening?

Je kan geen geld meer withdrawen?Ok maar via Binance kan je sinds kort niet meer overschrijven naar je rekening?
Vind je in deze thread terug:Waar kopen/verkopen jullie crypto? Ik had een account bij binance maar denk dat er betere platformen zijn?
Nee dat is gewoon glazen bollenwerk, als we dat wisten dan waren we allemaal al rijk en gestopt met werken.Iemand die wat tips kan geven over het volgende? Hoe kan je een onderscheid maken wanneer iets pumpt en dan onmiddellijk gaat stoppen of pumpt en dan blijft pumpen. Op één of andere manier sla ik de laatste maand de bal hier steeds mis.
Is er een tactiek mss dat als het pumpt en je wacht 1,5 dag en blijft pumpen. Het sowieso verder gaat pumpen de komende 4 dagen?