Crypto - Nieuws en algemene discussie

Waar kopen/verkopen jullie crypto? Ik had een account bij binance maar denk dat er betere platformen zijn?
Binance is best zeer oke.

Persoonlijk gaat het bij mij van Coinbase (deposit EUR) -> coinbase pro -> XLM en dan naar eendert welke uithoek dat ik t nodig heb.

Ik gebruik vooral coinbase omdat t er met mijn bank binnen de 5min opstaat.

Duidelijk een inverse Bart op de grafiek

ujUyqdw.png

Waar kopen/verkopen jullie crypto? Ik had een account bij binance maar denk dat er betere platformen zijn?
Vind je in deze thread terug:

Iemand die wat tips kan geven over het volgende? Hoe kan je een onderscheid maken wanneer iets pumpt en dan onmiddellijk gaat stoppen of pumpt en dan blijft pumpen. Op één of andere manier sla ik de laatste maand de bal hier steeds mis.

Is er een tactiek mss dat als het pumpt en je wacht 1,5 dag en blijft pumpen. Het sowieso verder gaat pumpen de komende 4 dagen?

Iemand die wat tips kan geven over het volgende? Hoe kan je een onderscheid maken wanneer iets pumpt en dan onmiddellijk gaat stoppen of pumpt en dan blijft pumpen. Op één of andere manier sla ik de laatste maand de bal hier steeds mis.

Is er een tactiek mss dat als het pumpt en je wacht 1,5 dag en blijft pumpen. Het sowieso verder gaat pumpen de komende 4 dagen?
Nee dat is gewoon glazen bollenwerk, als we dat wisten dan waren we allemaal al rijk en gestopt met werken.
BTC is nu ook wat teruggevallen na gisteren, maar dat komt allemaal doordat de beurs het minder goed doet. BTC wilt omhoog maar het wordt nu gedrukt door de zorgen op de beurs omwille van die omikronvariant.

Terug
Bovenaan