Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat het me weten als het x40 gaat, dan kan ik m'n inleg eruit halendid somebody say wex?

Zouden we feitenlijk niet een aparte thread moeten openen voor metaverse?Mijn $Sand doet het ook goed![]()

Die bestaat al, ik heb het hier enkel gewoon over de prijsZouden we feitenlijk niet een aparte thread moeten openen voor metaverse?![]()

Zjust overgekeken.Die bestaat al, ik heb het hier enkel gewoon over de prijs![]()
't Is al 9u in Melbourne e, 7u in Japan en China begint ook stilaan te ontwaken uit het weekend.Breekt btc nu uit?
Zjust overgekeken.
Voor zij die de grote APYs chasen. Praat wel over de snowbank shit.

Nogal ja, velen gebruiken OlympusDAO als basis. Wonderland is er ook een kloon van maar dan op AVAX. Op Fantom zit er ook eentje Hector DAO.Hmm, hun website is een exacte kopie bijna van OlympusDAO.
Wex had ook zo gigantisch hoge APY's, maar dat is dan ook dik gecrasht.

Die zaken zitten voornamelijk in het decentralized reserve currency verhaal.Dat is in feite toch een piramidespel dan? Vroeg in het project geraken, staken en dan uw coins dumpen op nieuwe investeerders. Of juist kopen en de boel crasht als je te laat bent![]()
Zie we zijn maandag en alles terug groen. Sommige double digit groenBreekt btc nu uit?

Wat een saai dag in cryptoland.
Saai dag in't algemeen