Crypto - Nieuws en algemene discussie

Op lange termijn zit je met BTC en ETH zeer goed, maar 2x gaan die niet snel doen. Als je een bear market kunt DCA'en dan ga je wel niet slecht zitten.
Tevens zit je op SOL en DOT wat concurrenten van elkaar zijn en zit je bij de gotere coins van web3. Echter Mana heeft zijn indrukwekkende gain al gehad. Vanaf nu is er het risico dat hij alleen maar naar beneden gaat tot de bear markt. (Ik hoop dat ik fout ben)

Voor mij is dit een conservatief potje.

Verder zou je nog kunnen optimaliseren met op crypto.com BTC flexible te staken aan 1.5%, ETH aan 3.5%, solana aan 1% en polkadot aan 6% (DOT zit aan 10.98% op Kucoin, weliswaar 28 dagen) en mana aan 0.5%. Kucoin lending/staking zou ook gaan of Binance (spijtig genoeg is het staking aanbod van Binance wel zeer beperkt).

Tevens steek nooit geld dat je niet kwijt wil geraken in crypto.
Begrijp dat dit conservatief is, heb ook even gespeeld met het idee van elke maand 25€ op een random, zeer volatiele coin te zetten, maar weet er gewoon te weinig van, mss shiba?

Begrijp dat dit conservatief is, heb ook even gespeeld met het idee van elke maand 25€ op een random, zeer volatiele coin te zetten, maar weet er gewoon te weinig van, mss shiba?
Waarom niet gewoon wachten tot de markt terug afgekoeld is en dan de deftige munten kopen? De enige reden waarom mensen nu op de meest volatiele kleine coins springen is dat men meent de gemiste tijd in de markt te kunnen goedmaken/ compenseren door nu nog extreem hoge risico's te nemen.

Je strategie gaat op niets uit te draaien. Van de €25 die je er nu maandelijks wil insteken ben je er straks €20 kwijt. Dat is niet investeren maar een beetje lopen fokken.

Spaar gewoon elke maand 25 euro of meer die je dan op het juiste moment inzet? Wanneer de markt afgekoeld is, zoals moonblade zegt. Gewoon wat geduld hebben :)

Serieuze klappen voor de gaming coins Wax, Dexentraland en Enjin Coin. De markt was een beetje overheated.

Voor wie denkt land te kopen of in gaming/metaverse coins te investeren is dat wel beter om dat nu te doen dan een dikke week geleden. Maar voor daar echt veel in te steken zou ik wachten op een bear market. Nu DCA/kleine stukjes kopen.

Terug
Bovenaan