brandon
Well-known member
Vorig weekend toch tijd genoeg gehad? Toen stond het nog een pak lager dan nu (wel geen idee waar de drop nu gaat eindigen...)Geen cash meer. Anders had ik wel wat bijgekocht. Jammer!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorig weekend toch tijd genoeg gehad? Toen stond het nog een pak lager dan nu (wel geen idee waar de drop nu gaat eindigen...)Geen cash meer. Anders had ik wel wat bijgekocht. Jammer!
Begrijp dat dit conservatief is, heb ook even gespeeld met het idee van elke maand 25€ op een random, zeer volatiele coin te zetten, maar weet er gewoon te weinig van, mss shiba?Op lange termijn zit je met BTC en ETH zeer goed, maar 2x gaan die niet snel doen. Als je een bear market kunt DCA'en dan ga je wel niet slecht zitten.
Tevens zit je op SOL en DOT wat concurrenten van elkaar zijn en zit je bij de gotere coins van web3. Echter Mana heeft zijn indrukwekkende gain al gehad. Vanaf nu is er het risico dat hij alleen maar naar beneden gaat tot de bear markt. (Ik hoop dat ik fout ben)
Voor mij is dit een conservatief potje.
Verder zou je nog kunnen optimaliseren met op crypto.com BTC flexible te staken aan 1.5%, ETH aan 3.5%, solana aan 1% en polkadot aan 6% (DOT zit aan 10.98% op Kucoin, weliswaar 28 dagen) en mana aan 0.5%. Kucoin lending/staking zou ook gaan of Binance (spijtig genoeg is het staking aanbod van Binance wel zeer beperkt).
Tevens steek nooit geld dat je niet kwijt wil geraken in crypto.
Waarom niet gewoon wachten tot de markt terug afgekoeld is en dan de deftige munten kopen? De enige reden waarom mensen nu op de meest volatiele kleine coins springen is dat men meent de gemiste tijd in de markt te kunnen goedmaken/ compenseren door nu nog extreem hoge risico's te nemen.Begrijp dat dit conservatief is, heb ook even gespeeld met het idee van elke maand 25€ op een random, zeer volatiele coin te zetten, maar weet er gewoon te weinig van, mss shiba?

Evergrande, omicron, leveraged longs/dip buyers.Reden?
Sterkte aan allen

Waar is altseason dan? Mijn hookers voor nieuwjaar waren al besteld.Kunnen we nu zeggen dat bear market arrived is?
Nog wat ADA bijgekocht op 1.25. lijkt me een makkelijke x2 naar de toekomst.

Het lijkt me sowieso geen goeie moment om de markt te proberen timen...Toch maar oppassen, voor hetzelfde gaat die nog lager, tot weer 30k of zo.