Crypto - Nieuws en algemene discussie

REQ heeft weer van zich laten horen.
Ik had er wat geld op gezet.
Hopelijk gaat die nog hoger, ik vermoed van wel, die is nooit content met pumps van 50%

Filecoin moet ook eens iets gaan doen, spits puntje aan het vormen, terwijl die al lang over de bodem kruipt.
Kan ook nog vlot x 3 gaan. In april nog stond die 3x hoger.

ADA doet toch echt niets hé zeg.
Twijfel om die te verkopen en mss gewoon 1 eth er mee te kopen.

of wat te verdelen over meta coins

of gewoon uitcashen en nog eens wat op de rekening zetten is ook een optie, zit bijna bij mijn doel waarop ik wat ging afhalen. Kan dan beter maar stablecoin ADA afhalen ipv een andere :p

REQ heeft weer van zich laten horen.
Ik had er wat geld op gezet.
Hopelijk gaat die nog hoger, ik vermoed van wel, die is nooit content met pumps van 50%

Filecoin moet ook eens iets gaan doen, spits puntje aan het vormen, terwijl die al lang over de bodem kruipt.
Kan ook nog vlot x 3 gaan. In april nog stond die 3x hoger.
Oh REQje toch.

Ik hou van jou.

Voor even, tot je niets meer opbrengt, dan vlieg je.

Oef, ik begon me eenzaam te voelen. Ik heb er onderzoek naar gedaan, maar toegeven was het ook een fomo aankoop.

Enkele maanden geleden, net na de IDO aangekocht.
Heel vooruitstrevend en vooral nextlevel. Zal er nu op aankomen om een metaverse op te stellen met hun scans.
Het is eentje voor de longterm ;-) Staking etc komt eraan ook. Je bent er vroeg bij! Welkom haha

Doe ik al hoor.
Maar tis echt een underperformer geweest de laatste maanden. Sinds smartcontracts release is het in sats een slow bleed van 6300 naar 2700
Zat gij niet voor 75% in ADA? Te veel in 1 coin gestoken. Het kan dan zijn dat ge nu verkoopt en dat de prijs begint te rallyen. ('t is altijd zo met crypto)

BTC houdt er ook graag lang de spanning in, de resistance op 59K wordt veel getest, maar BTC geraakt er nog niet door voorlopig. Al 3 pogingen in de laatste 3 dagen.

j1UKyOy.png

Oké, ik voelde mij al nen cowboy met Wonderland en Metaverse Pro, maar dees is echt een clusterfuck royale:

Als ik deze zotten zie voel ik mij toch maar een beginnerke. Misschien maar al te goed, dit kan zo mis gaan. Den technologie van, we gaan hier is wa SHA256kes brute forcen is toch wel serieus geëvolueerd.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan