USDT withdrawal is een stuk duurder dan ADA bij bitstamp.
Kan zijn dat er nog goedkoper zijn dan ADA, maar die 1ADA kon ik wel missen
Credit card is idd veel makkelijker, maar ik heb geen credit card meer. Was het beu om daarvoor 4€/maand te betalen bij mijn bank
12 cent betaald overlaatst op AVAX
Ik heb daar absoluut geen ervaring mee, maar als ik die jaarlijks percentages zie vraag ik wel af waarom ik mijn geld nog volledig op mijn spaarboek laat staan. Dan kan ik evengoed 50% daarin steken en brengt het tenminste op. Of zijn er risico's aan verbonden die ik nog niet ken?
Wel ik stake op Kucoin met een APY van 100%, nadeel het is CPOOL.
The live Clearpool price today is $0.02583 USD with a 24-hour trading volume of $4,739,612.01 USD. We update our CPOOL to USD price in real-time.
coinmarketcap.com
Dus als mijn CPOOL binnen een jaar gene zak meer waard is, is mijn effort voor niks geweest.
Tenzij ge natuurlijk een stablecoin gaat staken zoals USDT. Het risico zit er in als het platform issues heeft. An sich zijn da wel goeie percenten gezien de internationale kapitaal markt betere percenten geeft dan wat wij hier gewoon zijn.
| Provider | KuCoin | Binance | Crypto.com |
| Annualized Rate | 15-50 % | 6.31 - 7 % | up to 8 % |
| Type | Lending | Fixed Savings | Fixed Staking, Flexible Staking |
| Terms | 7, 14, 28 d. | 7, 14, 30, 90 d. | 1, 30, 90 d. |
| Crypto | USDT, USDC | USDT, USDC, BUSD | USDT, USDC |
Nu er zijn ervaren mensen die met gemak +1% (scalping, signals, bots) per dag kunnen traden op de volatiliteit van crypto. Maar voor beginners die long term HODLen is af en toe een 30d stake meepakken een leuk extratje (al is da maar drie extra cornetjes op café).
Risico is natuurlijk als uw platform gehacked wordt terwijl gij ne stake zet dat het RIP is. Ik ben nog altijd boekkig op Bigvern voor mijn 3000 doge coins en 60 peercoins:
https://www.cryptsysettlement.com/ . Ma bon we zitten niet meer in 2015.
Portfolio diversificatie is feitelijk ook niet echt slecht. Tegenwoordig heb ik 50% crypto, 15% spaarboekje, 10% aandelen en 25% in fondsen. Die 50% crypto was niet gepland, lijkt dat ik een mega cowboy ben maar als crypto ne x10 doet op het moment dat de rest een x1.1-x1.2 doet. But then again steekt geen geld in crypto dat ge nodig hebt. Ook al is het nen exchange.