Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Satangel wanneer sell jij je LRC?
Koinly ondersteunt België als regio waar hun software gebruikt kan worden voor het correct berekenen van crypto tax reports. De manier waarop de berekening verliep staat, samen met de instelbare parameters, transparant mee in het rapport vermeld.En die software is goedgekeurd door de Belgische overheid? Vanaf wanneer ziet die software een transactie als speculatief en wanneer niet? Rekent die software ook met waardestijging zonder je verkocht hebt? Belastingen zijn niet hetzelfde overal in de wereld.

Ik ben aan het twijfelen om snel nog wat bij te investerenDamn loopring...
5eur dit jaar of 5eur deze week![]()

Sinds wanneer investeren we geld in iets dat zo exponentieel gestegen is? Dat is gewoon Russische roulette spelenIk ben aan het twijfelen om snel nog wat te investeren![]()
Ge-edit naar “bij”. Ik heb al geld in LRC zitten, maar ge hebt gelijk ze, zou een domme move zijn.Sinds wanneer investeren we geld in iets dat zo exponentieel gestegen is? Dat is gewoon Russische roulette spelen
Kan morgen even goed met 40% zakken
Wie weet stijgt het binnen enkele dagen wel naar 5 hé..maar kzou mij er ni in laten meeslepen als ge ziet hoe exponentieel het gestegen isGe-edit naar “bij”. Ik heb al geld in LRC zitten, maar ge hebt gelijk ze, zou een domme move zijn.
. Moest de koers nu 1-2 weken effe "rusten", zou ik het misschien wel wagen.
Misschien inkopen wanneer er een correctie is. 't Is te gevaarlijk nu.
Speelt gij enkel met leverage?Wie weet stijgt het binnen enkele dagen wel naar 5 hé..maar kzou mij er ni in laten meeslepen als ge ziet hoe exponentieel het gestegen is. Moest de koers nu 1-2 weken effe "rusten", zou ik het misschien wel wagen.
Ik vond mn eigen al zot, wanneer ik daarnet in LTC wou investeren met een leverage. Kheb uiteindelijk de gok gewaagd en wel 9% gestegen op 20-30min..maar twijfel nu toch om het te verkopen met deze mooie, bescheiden winst![]()
De laatste 6 maand wel. Doe het via Kraken.Speelt gij enkel met leverage?
Via Binance?

Ik heb gisteren, aan 3 USD (hij staat nu al aan 3.5 USD lol) 20% van mijn investering eruit gehaald. Aan 4.5 - 5 USD haal ik mijn initiele inleg eruit (+ wat winst![]()
Crypto - Nieuws en algemene discussie
Zijn er nog mensen die een hoop BAT hebben in hun uphold account door brave te gebruiken? Laten jullie dat staan of valt er iets beter mee te doen?www.beyondgaming.be
) er uit en vanaf dan is alles wat ik doe dus pure winst en zien we wel. "coinmarketcrap"Ik heb toch de indruk dat Coinmarketcap af en toe de mist in gaat. Coingecko is precies betrouwbaarder.
Dat doe ik ook, gisterenavond ook een stuk uitgehaald. Maar als deze echt richting 5$ gaat zou dat wel enorm mooi zijn, ik ga het alleszins nog even bijhouden.Ik heb gisteren, aan 3 USD (hij staat nu al aan 3.5 USD lol) 20% van mijn investering eruit gehaald. Aan 4.5 - 5 USD haal ik mijn initiele inleg eruit (+ wat winst) er uit en vanaf dan is alles wat ik doe dus pure winst en zien we wel.
Ik koop regelmatig in (DCA zoals we zeggen) en doe hetzelfde principe met geld eruit halen. Perfect de market timen kan toch niemand.
Eigenlijk niet. Meer nog, ik zal alles dat ik er binnenkort uithaal opnieuw investeren eens we in de bear market zitten. Ik vroeg het mij eigenlijk gewoon af. Geld bijstorten gaat ook al een tijdje niet meer.Heb je het geld effectief nodig op je bankrekening?
Je kan ook gewoon omzetten naar EURO op binance en wat betalingen/subscriptions/ATMafhalingen doen via de visakaart van binance. Zo cash ik ook wat uit, zonder het efffectief te storten naar mijn bankrekening.
bitvavo werkt goedEigenlijk niet. Meer nog, ik zal alles dat ik er binnenkort uithaal opnieuw investeren eens we in de bear market zitten. Ik vroeg het mij eigenlijk gewoon af. Geld bijstorten gaat ook al een tijdje niet meer.
Als ik opnieuw investeer toch misschien eens kijken voor een andere exchange.
![]()
PulsePad price today, PLSPAD to USD live price, marketcap and chart | CoinMarketCap
The live PulsePad price today is $0.0007692 USD with a 24-hour trading volume of $5,468.48 USD. We update our PLSPAD to USD price in real-time.coinmarketcap.com
Dit gaat ontploffen denk ik. Vanavond als ik thuis ben wat van kopen, als je dat al kan kopen.
Edit: blijkbaar is het wel al uit. Dus thread carefully. High risk. DYOR, ik zit op het werk dus heb het nog niet deftig kunnen researchen
Doe u zelf een plezier en investeer niet in deze scam, maar in pulsechain zelf.![]()
PulsePad price today, PLSPAD to USD live price, marketcap and chart | CoinMarketCap
The live PulsePad price today is $0.0007692 USD with a 24-hour trading volume of $5,468.48 USD. We update our PLSPAD to USD price in real-time.coinmarketcap.com
Dit gaat ontploffen denk ik. Vanavond als ik thuis ben wat van kopen, als je dat al kan kopen.
Edit: blijkbaar is het wel al uit. Dus thread carefully. High risk. DYOR, ik zit op het werk dus heb het nog niet deftig kunnen researchen