Crypto - Nieuws en algemene discussie

Iemand bekend met LTO Network?
Top Europees blockchain project met partnership met de Verenigde Naties, échte real life use cases en zelfs de Belgische overheid maakt er gebruik van. Beschikbaar op Bitvavo, Binance, Kucoin listing onlangs, alles...en toch maar 80 Miljoen € marketcap...Ik hoop altijd steeds dat dit plots een 10-15x doet. Volume is plots serieus aan het stijgen wel de laatste dagen en na lange tijd eindelijk aan het uitbreken precies 🤔

Das toch ideaal? Hoe meer idioten instappen, hoe beter.
We willen niet dat de idioten nu al instappen. Laat deze trein eerst nog maar een paar maanden 'rustig' doorbollen vooraleer we in de mania fase terechtkomen met schommelingen van 10-30k per dag. Niet goed voor mijne tikker.

We willen niet dat de idioten nu al instappen. Laat deze trein eerst nog maar een paar maanden 'rustig' doorbollen vooraleer we in de mania fase terechtkomen met schommelingen van 10-30k per dag. Niet goed voor mijne tikker.
Ik vind dat ook niet zo slecht, ondertussen kan ik nog wat extra winsten nemen in BTC om meer BTC te hebben voor de final rally begint.

Enkele weken, ondanks de FUD rond Cardano toch nog zitten bijkopen onder de $2. Blijkt nu toch een goed gokje geweest te zijn.

Ik verwacht eens dat het ecosysteem op volle toeren gaat draaien, nu dat het PAB toch eindelijk gaat gereleased worden we nog wel een stevige rally gaan zien van Cardano.

iemand die Bitrefill gebruikt via Binance?
Bonnen te koop van verschillende winkels, kan je rustig uw euro's doorsluizen.

Iemand hier die met Celcius werkt voor zijn crypto's?
Zit erover te denken om ze na de bullrun vooral in BTC/ETH/XRP te steken en te laten rijpen op zo'n platform.
Wat zijn jullie bevindingen?

Iemand hier die met Celcius werkt voor zijn crypto's?
Zit erover te denken om ze na de bullrun vooral in BTC/ETH/XRP te steken en te laten rijpen op zo'n platform.
Wat zijn jullie bevindingen?
Hier celcius voor eth.
Werkt perfect en elke week zakcentje erbij.

Voor de LRC-houders: RSI is zwaar overheated aant worden. Komt op een top waar hij in't verleden al enkele keren is overgerold.
Het is de moment om profits te pakken :-)

Terug
Bovenaan