Ja, heeft zelfs wat op 100 gestaan dacht ikIk denk dat we nog niet in full-blown mania zitten eigenlijk.
De crypto fear-and-greed index zat vorig jaar in december nog veel hoger dan nu. Wekenlang 90+ en nu zitten we op 83.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, heeft zelfs wat op 100 gestaan dacht ikIk denk dat we nog niet in full-blown mania zitten eigenlijk.
De crypto fear-and-greed index zat vorig jaar in december nog veel hoger dan nu. Wekenlang 90+ en nu zitten we op 83.

We willen niet dat de idioten nu al instappen. Laat deze trein eerst nog maar een paar maanden 'rustig' doorbollen vooraleer we in de mania fase terechtkomen met schommelingen van 10-30k per dag. Niet goed voor mijne tikker.Das toch ideaal? Hoe meer idioten instappen, hoe beter.
Ik vind dat ook niet zo slecht, ondertussen kan ik nog wat extra winsten nemen in BTC om meer BTC te hebben voor de final rally begint.We willen niet dat de idioten nu al instappen. Laat deze trein eerst nog maar een paar maanden 'rustig' doorbollen vooraleer we in de mania fase terechtkomen met schommelingen van 10-30k per dag. Niet goed voor mijne tikker.
zeg wel, te vroeg verkochtLRC is helemaal doorgeslagen![]()

Idem.Gaat inderdaad goed, een project waar ik weel in geloof en een groot deel van mijn portefeuille in zitten heb.
't Moet nog beginnen jong.alt season dan toch nog ni voorbij![]()

Algorand vroeg ingestapt destijds. Heeft volgens mij nog veel potentieel. Hou ik zeker nog een hele poos in de portefeuille.Algorand ziet er ook goed uit?
Als je op jaarbasis bekijkt, breekt precies uit een ferme punt.
Stake gewoon secret aan 30%. Mooie dagelijkse return en een degelijk project.5000eur ofzo in axie infinity steken voor die hoge staking. Goed idee?
Omdat ge graag een loonslaafje zijtWaarom heb ik maar 75 euro LRC gekocht![]()
Omdat ge graag een loonslaafje zijt
Maar troost u, ik ook want ik heb maar 1€30 coinbase free coin die nu 3,47 is
Hier celcius voor eth.Iemand hier die met Celcius werkt voor zijn crypto's?
Zit erover te denken om ze na de bullrun vooral in BTC/ETH/XRP te steken en te laten rijpen op zo'n platform.
Wat zijn jullie bevindingen?
Hier celcius voor eth.
Werkt perfect en elke week zakcentje erbij.