Crypto - Nieuws en algemene discussie

Gaat ADA eindelijk doorbreken?

Daar lijkt het toch op.
Ik zie het wel nog tegen resistance lopen van 2.37 dollar ish...
Om dan terug te vallen en de trendline als resistance nu als support te gebruiken.
Zal inkopen worden rond 2.2 dollar me dunkt. Ik maak me alvast klaar, maar ik wil eerst bevestiging van support zien.

Edit: massive W-bottom op de 4 kan wel wijzen op het laagste punt. De trend kan omgekeerd ingezet zijn.

Hier nog iemand in Digitalbits? $XDB
Mainnet moet nog live gaan, Ze zijn shirt sponsor van AS Roma, sleeve sponsor van Inter en zouden heel wat brands binnengehaald hebben waaronder top 20 brand.

Is nu valuewise mijn grootste holding.

LRC blijft maar pumpen precies. Is die 5 dollar tegen eind 2021 realistisch?
Denk eerlijk gezegd van wel. Zijn ook veel hogere price predictions maar 5 USD lijkt me iets realistischer. Veel hangt af van wat de grootste coins doen ntrlk (BTC & ETH) maar LRC gaat echt ongemeen hard. En zie ik echt wel blijven stijgen.
VET is ook sterk bezig de laatste tijd
Zeker! VET is 6 maand lang blijven slapen en nu eindelijk weer onder de mensen. Leuke gestage groei.

Tis nu wachten op VTHO zijn groei, die gaat altijd mee met VET maar is nog niet omhoog. Heb er net 100 euro van bijgekocht, die gaat ook omhoog gaan.

Er zit een vervelende bot op sharpei die dumpt om vervolgens lager terug te kopen en dan heb je ook mensen die schrik beginnen krijgen en mee beginnen dumpen. Valt niks tegen te doen. Ik wacht nog even af.

Edit: eens er meer holders komen, komen ook de grotere pumps dus het komt wel alleen duurt het even.
Komaan é :D

Go big or go broke alvast hier.

Denk eerlijk gezegd van wel. Zijn ook veel hogere price predictions maar 5 USD lijkt me iets realistischer. Veel hangt af van wat de grootste coins doen ntrlk (BTC & ETH) maar LRC gaat echt ongemeen hard. En zie ik echt wel blijven stijgen.

Zeker! VET is 6 maand lang blijven slapen en nu eindelijk weer onder de mensen. Leuke gestage groei.

Tis nu wachten op VTHO zijn groei, die gaat altijd mee met VET maar is nog niet omhoog. Heb er net 100 euro van bijgekocht, die gaat ook omhoog gaan.
Het is maar dat ik dan wel overweeg om wat meer geld in LRC te steken :unsure:, maar ik weet niet goed of dat een goed idee is of niet.

im-done-so-done.gif

Die reacties op HLN. :rofl::rofl:
Alé, tijd voor de bedenkers om er weer meer aan te bieden zodat het boeltje binnen een week of twee instort en dan kopen ze dezelfde cryptomunten terug voor een lagere prijs. Als dit echt een ‘waardevolle’ munt is volgens de believers, waarom zet je ze dan om naar euro’s? Als bitcoin de toekomst is, hou je die toch vast?
Af blijven is de boodschap.En als ge erhebt probeer eens al is het maar 1 te verkopen.
@anatole: foute redenering: er is een fundamenteel verschil tussen aandelen en crypto: achter een aandeel zit waarde: een deel van een bedrijf: een stem in de algemene vergadering, dividendrechten,... Met crypto koop je enkel een sequentie bits, die schaars zijn door het creatie algoritme wat erachter zit. Het is die schaarsheid die virtuele waarde creëert. Zelfs goud heeft nog een onderliggende waarde als grondstof. Crypto is vooral handig voor criminelen.
De beurscrash en de algemene anarchie nadert met rasse schreden!
Zou moeten verboden worden, dit is gokspel en zegt veel over de inflatie van geld

Is juist een slecht teken vind ik. Valt me op dat als er veel gezocht wordt naar Bitcoin. De whales beslissen om alles te laten kelderen.
Ik denk dat we nog niet in full-blown mania zitten eigenlijk.
De crypto fear-and-greed index zat vorig jaar in december nog veel hoger dan nu. Wekenlang 90+ en nu zitten we op 83.

Terug
Bovenaan