Ik denk het ook niet hoor. Kan je daar veel mee verdienen? Of spreken we over €10 per maand ?Is het toevallig een straffe game laptop?anderd gaat dat toch bijna niet op een laptop?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk het ook niet hoor. Kan je daar veel mee verdienen? Of spreken we over €10 per maand ?Is het toevallig een straffe game laptop?anderd gaat dat toch bijna niet op een laptop?

Gaming coins waren wel enorm gepumpt, MANA, SAND, CHZ, WAXP, ... waren allemaal dik gepumpt gisteren/vannacht.Het valt op dat de weekend pumps uitblijven. Dat kan betekenen dat de kopers op dit moment meer institutioneel en minder retail zijn.
Ene die met weinig content is ze.Ada inkopen
4K in squid hebben maar 't niet kunnen verkopen.
Les geleerd zeker?
52 EUR +-.Khoop dat uwen inleg vooral niet te groot was...
Eigenlijk had je dit kunnen weten als ge de serie hebt gecheckt, er is maar 1 eindwinnaar4K in squid hebben maar 't niet kunnen verkopen.
Les geleerd zeker?

Sib staan ze aan zijn deur om hem mee te pakken want hij had zich ingeschrevenEigenlijk had je dit kunnen weten als ge de serie hebt gecheckt, er is maar 1 eindwinnaar![]()

Dit stond ook al op coinmarketcap in een alert:4K in squid hebben maar 't niet kunnen verkopen.
Les geleerd zeker?
Aflevering 1 kon me niet echt boeien.Eigenlijk had je dit kunnen weten als ge de serie hebt gecheckt, er is maar 1 eindwinnaar![]()

Ik hoor net geklop!Sib staan ze aan zijn deur om hem mee te pakken want hij had zich ingeschreven![]()
Stond er, maar "multiple reports" was nu niet echt afradend. "extreme caution" dan weer wel. Yolo?Dit stond ook al op coinmarketcap in een alert:
We have received multiple reports that users are not able to sell this token in Pancakeswap. Please do your own due diligence and exercise extreme caution. This project, while clearly inspired by the Netflix show of the same name, is not affiliated with the official IP.![]()
Squid Game (squidgametoken.vip) price today, SQUID to USD live price, marketcap and chart | CoinMarketCap
The live Squid Game (squidgametoken.vip) price today is $0.00006137 USD with a 24-hour trading volume of $0 USD. We update our SQUID to USD price in real-time.coinmarketcap.com
Stond die melding er dan niet toen je squid gekocht had?

2856 dollar naar 0.0008 in 5min, straf