DEN_DWOAZN
Active member
Watskeburt?2856 dollar naar 0.0008 in 5min, straf
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Watskeburt?2856 dollar naar 0.0008 in 5min, straf
Watskeburt?
www.cmnnews.live
Meh.Fock man, ik hoop dat ze die sjarels kunnen traceren…wat een scam!![]()
Ik heb mijn 6 000 000 SHIB verkocht eergisteren aan 5x mijn inleg. Nog wat ADA bijgekocht en als de fee's bij ETH wat zakken koop ik nog wat PLE.Ik had iets gezien van iemand die voor 8000$ had SHIB gekocht en dat het nu 5 miljard waard is. Er is nooit genoeg liquiditeit om zo veel SHIB coins te verkopen als jij die gelukkige bent. Stel dat die persoon alles ineens zou cashen, dan is iedereen die in SHIB zit al zijn geld kwijt.
Die 40 miljard marketcap zijn grotendeels lucht.
Dat zijn luxe problemen he. Dan cash je gewoon in stukjes 'maar' miljoenen euro's uit. Je kinderen en jij gaan nog steeds geen dag in hun leven moeten werken.Ik had iets gezien van iemand die voor 8000$ had SHIB gekocht en dat het nu 5 miljard waard is. Er is nooit genoeg liquiditeit om zo veel SHIB coins te verkopen als jij die gelukkige bent. Stel dat die persoon alles ineens zou cashen, dan is iedereen die in SHIB zit al zijn geld kwijt.
Die 40 miljard marketcap zijn grotendeels lucht.
Ik vind Kraken wel nog goed: niet te duur en duidelijke layout. Coinbase is vrij duur. Binance ook nog tijdje gebruikt maar vond die minder gebruiksvriendelijk ( maar wel groter aanbod ).Wij gaan hier ook eindelijk de stap zetten om wat te investeren in cryptocurrencies. Wel de meer stabielere, bitcoin en ETH.
Welk platform raden jullie aan?
Op WAX zijn er veel blockchain games, 't is natuurlijk belangrijk om er zo vlug mogelijk in zo'n project te geraken, als ge de goeie projecten kunt te pakken krijgen kunt ge veel winst maken. Wax is een blockchain die specifiek gemaakt is voor NFT's en veel gebruikt wordt voor Play to earn games.Iemand die games speelt of zal spelen op de blockchain?
Kweet dat het hier al eens gepasseerd is, maar vroeg me af of er nu effectief al speelbaar zijn?
En vooral games waar je geen zotte bedragen moet insteken zoals AI...
Op WAX zijn er veel blockchain games, 't is natuurlijk belangrijk om er zo vlug mogelijk in zo'n project te geraken, als ge de goeie projecten kunt te pakken krijgen kunt ge veel winst maken. Wax is een blockchain die specifiek gemaakt is voor NFT's en veel gebruikt wordt voor Play to earn games.
Ik hoor ook geregeld Star Atlas vallen, dat is op Solana. Ik heb nog zitten denken om een land te kopen in Decentraland maar ik heb te lang gewacht, nu is MANA dik gemooned en dus minder interessant om in te investeren ...
Het is veel gebruiksvriendelijker dan andere wallets, want je kan een wallet aanmaken op basis van uw social media account (google, facebook etc), en in plaats van een onleesbaar adres zoals 0xab5801a7d398351b8be11c439e05c5b3259aec9b ofzo, maakt hij dan een adres zoals abcde.wam aan (combinatie van 5 letters gevolgd door .wam, wat je nog gemakkelijk kunt onthouden). Er is ook een marketplace (https://wax.atomichub.io/) dat op die WAX blockchain draait en een exchange/dex (https://wax.alcor.exchange/) om uw ingame tokens en zo te verkopen.Heel klein potje Atlas ergens staan. Das een van de weinige die nog niet echt gepumpt is.
Voor mana, sandbox, axie, illuvium, ... zijn we helaas te laat vrees ik :-(
Ga eens die WAX opzoeken. Maar alst weer zo omslachtig is, begin ik er niet aan...
Wat denken jullie persoonlijk over Solana? Af te raden om nu te kopen en op een dip wachten? Of op lange termijn de investering waard?
nu nog SAND kopen of gaat er een redelijke correctie komen na de voorbije dagen? Durf er niet echtg instappenSand en Axie zitten ondertussen bij mijn grootste holdings.
Sand gekocht op enkele centen en Axie onder 1 dollar. December/januari ergens.
Ik heb ook land in Decentraland. Die 'floor price' is ook ferm gestegen de laatste weken/maanden.