Crypto - Nieuws en algemene discussie

Net een artikel tegen gekomen:

er zijn 837.000 mensen op de planeet die Shiba Inu “hodlen”, oftewel vastklampen aan de munt tot de koers astronomische hoogten bereikt.

Dat is wel een redelijk klein aantal beleggers voor een marktwaarde van bijna 40 miljard dollar. Er zijn dus een aantal cryptowalvissen, grote portefeuillehouders, in het spel. Meer dan 80 procent van alle SHIB-munten zouden in het bezit zijn van een select groepje van 100 onbekende beleggers. Tesla-baas Elon Musk behoort alvast niet tot dat clubje.
Ter vergelijking met Bitcoin: volgens Blockchain.com zijn er meer dan 76 miljoen mensen die een Bitcoin-wallet aanhouden. Ethereum zou zeker 10 miljoen gebruikers kennen.

Wie is dan de winnaar denk ik dan...

Kameraad van mij doet al jaren crypto via iemand anders. Nu vraagt die persoon aan mijne kameraad om een laptop CONSTANT te laten opstaan omdat dat goed zou zijn voor zijn crypto investeringen. Kan iemand mij in het Nederlands uitleggen wtf dit is 😄

Kan je dit aan een leek zoals ik uitleggen? Graag in zo simpel mogelijke woorden
Blockchains maken vraagt regekenvermorgen. Als tegenprestatie krijg je crypto. Dat zijn miners.
Niet dat je veel gaat kunnen minen met een laptop dus weet niet of dat effectief aan de hand is daar.
Maar dat is wel het enigste wat er mogelijk achter zit.

Heb je het kunnen verkopen? Of is het toch één of andere rugpulls? Want ik lees verschillende berichten hierover

Heb ook gelezen dat die SQUID een ruggpull is. Een zogenaamde “honeypot” je kan kopen maar niet sellen ofzo
Ondertussen staat het op 28.91. Heb gekocht op 4.20.

Wou verkopen maar krijg altijd error, iets van cannot estimate burn. Google remedies werken niet.

Denk dat het scam is. Eig geniaal, cashen op een serie en een coin maken die je alleen kan kopen maar niet verkopen. Daarom stijgt de prijs zo snel want vraag is altijd groter dan aanbod. Vermoedelijk hebben de makers zelf een mechanisme ingebouwd waardoor zij wel kunnen verkopen.

Dus binnen x dagen zal alles wel kapotlopen en zijn ze rijk.

Had er 54 eur ingestoken.

Wou verkopen maar krijg altijd error, iets van cannot estimate burn. Google remedies werken niet.

Denk dat het scam is. Eig geniaal, cashen op een serie en een coin maken die je alleen kan kopen maar niet verkopen. Daarom stijgt de prijs zo snel want vraag is altijd groter dan aanbod. Vermoedelijk hebben de makers zelf een mechanisme ingebouwd waardoor zij wel kunnen verkopen.

ja was idd zoiets dat er een smart contract moest gemaakt worden en dan pas kon je verkopen.
Dikke vette scam! Dat da zelfs kan…

Het valt op dat de weekend pumps uitblijven. Dat kan betekenen dat de kopers op dit moment meer institutioneel en minder retail zijn.

Yo, had een filmpje gevonden met uitleg over de werking hier van. Je zou marbles moeten kopen, dus als je 2 marbles hebt kan je 1 squid verkopen ofzo, maar of het werkt weet ik niet. Dat kan nog eens een scam zijn en zit je vast met 2 munten, natuurlijk. Het token contract adres staat op hun website van de makers. Als ik het goed hebt staat die momenteel wel op 250$ voor 1 marble. Dus je moet 500 $ investeren voor 1 squid te kunnen verkopen :/

Terug
Bovenaan