Crypto - Nieuws en algemene discussie

Heb vandaag eens meegedaan met de pump en dump van Uniswap .
Vandaag ging het coinpaar EZ/BTC gepumpt worden op Binance.
Ik had dus 47€ in BTC apart staan om eens mee te doen.
Nu heb ik nog 36€. 😐

Ik had dus ergens een sell order ingegeven blijkbaar en daarmee kon ik m'n coins dus niet volgens de marktwaarde terug verkopen naar BTC.
Eer ik door had dat dit het geval was en ik dit gecancelled had waren er kostbare minuten voorbij en was de pump dus de dump geworden en heb ik dus 11€ verlies ipv +-200€ winst.

Volgende pump en dump ga ik toch beter voorbereid zijn. :biglaugh:

Het valt op dat de weekend pumps uitblijven. Dat kan betekenen dat de kopers op dit moment meer institutioneel en minder retail zijn.
Gaming coins waren wel enorm gepumpt, MANA, SAND, CHZ, WAXP, ... waren allemaal dik gepumpt gisteren/vannacht.
En BTC zakt in het weekend. Retail zit niet in BTC precies. Allemaal in de meer speculatieve dingen.

Hola holo. Eindelijk. Hopelijk gaat die nog hoger.

Hopelijk gaat die weer trapgewijs omhoog zoals die al eerder deed.

Dus als die een poosje op een mooie vlakke trede blijft, kan die nog wel eens fix omhoog hopelijk.

Laatst bewerkt:
Voor diegene die geïnteresseerd zijn in DEFI en die ook wel iets zien in FTM - je kan hier even kijken voor Summit DEFI

Is een DEFI platform op FTM - ben zelf niet zo thuis in DEFI maar de rates lijken mij wel marktconform - de staking doen zij zelf via Beefy (geeft wat zekerheid)

Zelf heb ik voor klein bedrag een aantal summit tokens gekocht rond (11$) en stake ik nu tegen APR van 3.26% per dag.

DYOR - Whitepaper is leuk om te lezen - ze maken DEFI wat meer gamified

Marketcap voorlopig nog maar 2M€ en gelanceerd vorige week. TVL rond 24M€

4K in squid hebben maar 't niet kunnen verkopen. :sarcastic:

Les geleerd zeker?
Dit stond ook al op coinmarketcap in een alert:
We have received multiple reports that users are not able to sell this token in Pancakeswap. Please do your own due diligence and exercise extreme caution. This project, while clearly inspired by the Netflix show of the same name, is not affiliated with the official IP.

Stond die melding er dan niet toen je squid gekocht had?

Eigenlijk had je dit kunnen weten als ge de serie hebt gecheckt, er is maar 1 eindwinnaar :tongue:
Aflevering 1 kon me niet echt boeien. :p
Sib staan ze aan zijn deur om hem mee te pakken want hij had zich ingeschreven :unsure:
Ik hoor net geklop!
Dit stond ook al op coinmarketcap in een alert:
We have received multiple reports that users are not able to sell this token in Pancakeswap. Please do your own due diligence and exercise extreme caution. This project, while clearly inspired by the Netflix show of the same name, is not affiliated with the official IP.

Stond die melding er dan niet toen je squid gekocht had?
Stond er, maar "multiple reports" was nu niet echt afradend. "extreme caution" dan weer wel. Yolo? :unsure:

Edit: zie net dat de circulating supply volledig opgedroogd is. Hoogste punt: 1483.91 EUR en dan opeens naar 0. Volume 24h op 11.1 mil EUR. Market cap nu op 0.00 EUR. GG

Als jullie coins verkopen is dit dan naar euro´s/dollars of naar een stablecoin?

Ik trade veel (Lees kopen en verkopen) en als ik dan verkoop doe ik dit naar euro´s. Zijn de fees op usdt lager? Ik trade vooral op binance

Terug
Bovenaan