Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wanneer ADA en Eth over hun ath gaan, ga ik mijn initiële inleg terugnemen en bij Bitcoin zal dat rond de $75000 zijn. Ik laat de rest zeker staan en koop een nieuwe dip dan mogelijk weer bij.
Ja net nu, ik zit het niet constant te monitoren hoorETH is het al voorbij (als je de wick er niet bijrekend). Dus ik zou al net iets meer oplettend worden van nu voort ;-)
Dan ga ik toch nog wat wachten met verkopen, ik zie het nog wel even gaan
Wanneer ADA en Eth over hun ath gaan, ga ik mijn initiële inleg terugnemen en bij Bitcoin zal dat rond de $75000 zijn. Ik laat de rest zeker staan en koop een nieuwe dip dan mogelijk weer bij.

Ik gebruik Delta om mijn coins te tracken. Kan je koppelen aan een exchange met een API account zodat je trades automatisch geregistreerd worden.Welke app(s) gebruiken jullie trouwens?
iemand ervaring met shib?
Vorige week nog voor 300 euro wat ADA bijgekocht.Voor diegene die aant wachten zijn om ada te kopen. Cardano is uit de apex gebroken waar hij sinds midden september in zat.
Vooral op de 1h vindt hij daar support. Als die daily er mooi boven zit en morgen daar nog eens tikken, is hij terug vertrokken naar de upside.
BTC verliest wat stoom, RSI is ook aant afnemen, dus ik denk dat de ALT's de komende dagen wat terrein gaan goedmaken. NFA!
Dik winst met gepakt met de vorige run... Laat deze momenteel nog wel even staan want moest deze op robinhood komen zal die wss nog wel een piek krijgeniemand ervaring met shib?

Over dat 'nu instappen', juist ook nog nen nieuwe coin aangekocht. 't Doet toch ma vies om iets aan te kopen op ATH.
Spannend.![]()
Wat is er zo 'hot' aan SOL?Goed mogelijk dat SOL terug vertrokken is en de volgende target 300$ is
Ge leert het precies niet eOver dat 'nu instappen', juist ook nog nen nieuwe coin aangekocht. 't Doet toch ma vies om iets aan te kopen op ATH.
Spannend.![]()