Crypto - Nieuws en algemene discussie

Vandaag was er in "Ze zeggen dat" op vtm een onderdeel over klassiek beleggen vs beleggen in cryptocurrency.
Andy had wel heel veel verdiend op korte tijd.

The rektening is-a-coming. My 2 cents
Was wel al volledig uitgestapt in mei, dus 2de wave totaal gemist. Maar /care goeie winst gemaakt
Was dat jij die vlak voor de crash in mei uitgestapt was? Ik herinner me hier iemand die nattigheid voelde en enkele dagen later was 't prijs.

Volgende cyclus zal ik het wel wat serieuzer aanpakken. 4-tal coins kopen, op m'n ledger zetten en enkele jaren afblijven. Het zal BTC, ETH, ADA en QNT worden.

The thrill and agony van dat traden was wel plezant.

Was dat jij die vlak voor de crash in mei uitgestapt was? Ik herinner me hier iemand die nattigheid voelde en enkele dagen later was 't prijs.

Volgende cyclus zal ik het wel wat serieuzer aanpakken. 4-tal coins kopen, op m'n ledger zetten en enkele jaren afblijven. Het zal BTC, ETH, ADA en QNT worden.

The thrill and agony van dat traden was wel plezant.
Ik weet niet of je hier mij bedoelt, maar ik heb dat gedaan :D Was wel meer op geluk dan op kennis in elk geval.

Ik heb er veel over gelezen en wil nu toch eens (een klein bedrag) wat investeren in crypto, maar ik blijf het moeilijk vinden om te bedenken of ik best ga voor BTC/ETH of altcoins. En vooral ook of ik bv. best gewoon op bv. Kraken buy/sell of een andere moet zoeken?

Tips?

Zoveel zin om Cardano buiten te smijten.. En ik moet m'n inleg er uit beginnen halen.
Maar ik zal maar voorhebben dat cardano dan juist ineens to the moon gaat :(

Zoveel zin om Cardano buiten te smijten.. En ik moet m'n inleg er uit beginnen halen.

Ik zou nu nog efkes wachten daarmee. ADA zit al sinds meer dan een maand in de apex. Was er gisteren uit op de 1h en 4h maar is er weer ingesukkeld. Het zal dus de komende dagen/week beslist worden. Als hij daaruit valt zou ik wel verkopen om het verlies te minimaliseren.
Ik hou het ook in de gaten want ik wil weer inkopen ;-)

ADA lijkt me echt te juicy om uit te stappen nu. Check de ADABTC pair maar eens. Eigenlijk een perfect instapmoment.
Dus, dont get 2 steps behind en hodlen die zooi. NFA uiteraard

Vandaag was er in "Ze zeggen dat" op vtm een onderdeel over klassiek beleggen vs beleggen in cryptocurrency.
Andy had wel heel veel verdiend op korte tijd.
Mooi verdiend, maar ze nuanceren het ook wel goed he. Dat is imo véél beter dan dit he: https://www.hln.be/geld/cryptomunt-...e-waanzinnige-stijging-te-verklaren~a3b43061/

Het kan hoor.

Iemand zei destijds dat het TE aan het worden was en daarom ging uitstappen. Enkele dagen daarop volgde die serieuze crash.
Hier was het "mmh, China gaat crypto blokkeren, dat kan geen goed nieuws zijn". Was uiteindelijk een storm in een glas water, maar toen verkopen heeft mij wel veel winst opgeleverd :p

Waarschijnlijk zal Andy Peelman veel minder zitten traden hebben dan Dina.
Ik gok dat ook. Die heeft gewoon wat gekocht en laten staan (en in de periode van opnames, steeg het dan toch quasi elke dag).

In het geval van aandelen, vermoed ik dat Dina daar elke keer dat het zakte uit paniek begon te verkopen. Tja, dan maak je verlies he...

Terug
Bovenaan