Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ha, misschien was dat wel aan Mr.Anderson!Heb zowaar verkocht op het hoogste punt![]()

Er moet toch iemand de prijs opdrijven en 3 jaar bagholder spelen?Ik kan geen reden vinden waarom je zou kopen op een ATH.
Ooit was 50 euro ook de ATH - als volgend jaar 500k de ATH is dan had je het misschien wel begrepenIk kan geen reden vinden waarom je zou kopen op een ATH.
Was dat jij die vlak voor de crash in mei uitgestapt was? Ik herinner me hier iemand die nattigheid voelde en enkele dagen later was 't prijs.The rektening is-a-coming. My 2 cents
Was wel al volledig uitgestapt in mei, dus 2de wave totaal gemist. Maar /care goeie winst gemaakt
Ik weet niet of je hier mij bedoelt, maar ik heb dat gedaanWas dat jij die vlak voor de crash in mei uitgestapt was? Ik herinner me hier iemand die nattigheid voelde en enkele dagen later was 't prijs.
Volgende cyclus zal ik het wel wat serieuzer aanpakken. 4-tal coins kopen, op m'n ledger zetten en enkele jaren afblijven. Het zal BTC, ETH, ADA en QNT worden.
The thrill and agony van dat traden was wel plezant.
Was wel meer op geluk dan op kennis in elk geval.
Zoveel zin om Cardano buiten te smijten.. En ik moet m'n inleg er uit beginnen halen.
Maar ik zal maar voorhebben dat cardano dan juist ineens to the moon gaat![]()
Altcoins kunnen grotere gains geven met een beperkt budget, maar meer kans dat je alles kwijt bent. Ge moet weten waarmee ge bezig zijt, en veel opvolgen in dat geval.BTC/ETH is prima.
Kraken is prima.
Eventueel kan je 20 à 30% in altcoins steken.
Zoveel zin om Cardano buiten te smijten.. En ik moet m'n inleg er uit beginnen halen.
Maar ik zal maar voorhebben dat cardano dan juist ineens to the moon gaat![]()
Mooi verdiend, maar ze nuanceren het ook wel goed he. Dat is imo véél beter dan dit he: https://www.hln.be/geld/cryptomunt-...e-waanzinnige-stijging-te-verklaren~a3b43061/Vandaag was er in "Ze zeggen dat" op vtm een onderdeel over klassiek beleggen vs beleggen in cryptocurrency.
Andy had wel heel veel verdiend op korte tijd.
![]()
Andy maakt verrassend veel winst met cryptomunten - Ze zeggen dat
Ze Zeggen Dat... iedereen moet beleggen in cryptomunten. Dina belegt op de klassieke manier en Andy gaat digitaal. Zijn winst nadien ligt verrassend hoog. Maar hij legt ook even uit waarom het niet voor iedereen aan te raden valt. Bekijk 'Ze Zeggen Dat' bij VTM en op VTM GO.vtm.be
Het kan hoor.Ik weet niet of je hier mij bedoelt, maar ik heb dat gedaanWas wel meer op geluk dan op kennis in elk geval.
Hier was het "mmh, China gaat crypto blokkeren, dat kan geen goed nieuws zijn". Was uiteindelijk een storm in een glas water, maar toen verkopen heeft mij wel veel winst opgeleverdHet kan hoor.
Iemand zei destijds dat het TE aan het worden was en daarom ging uitstappen. Enkele dagen daarop volgde die serieuze crash.

Waarschijnlijk zal Andy Peelman veel minder zitten traden hebben dan Dina. Als ge pumps najaagt of coins verkoopt omdat ze niks doen, dat is het recept om met crypto geld te verliezen.Mooi verdiend, maar ze nuanceren het ook wel goed he. Dat is imo véél beter dan dit he: https://www.hln.be/geld/cryptomunt-...e-waanzinnige-stijging-te-verklaren~a3b43061/
Ik gok dat ook. Die heeft gewoon wat gekocht en laten staan (en in de periode van opnames, steeg het dan toch quasi elke dag).Waarschijnlijk zal Andy Peelman veel minder zitten traden hebben dan Dina.