Crypto - Nieuws en algemene discussie

Binance -> Bitvavo

Zeg uhm, ik heb XRP van Binance naar Bitvavo gestuurd maar staat nu al een tiental minuten op Processing Confirmation. Kan me herinneren dat het in het verleden instant gebeurde ... Iemand al hetzelfde probleem gehad of komt dit komende uur nog in orde ?

Ik volg het hele crypto circus al jaar(+) niet meer. Ooit eens €1K in gesmeten en niet meer achterom gekeken.
Meestal als er iets op HLN van verscheen, duurde het niet lang of de koers maakte een vrije val.

Wat is hier de concensus? Zien jullie nog veel stijging of is het een goeie moment om de winsten te verzilveren?

Wanneer ADA en Eth over hun ath gaan, ga ik mijn initiële inleg terugnemen en bij Bitcoin zal dat rond de $75000 zijn. Ik laat de rest zeker staan en koop een nieuwe dip dan mogelijk weer bij.

Wanneer ADA en Eth over hun ath gaan, ga ik mijn initiële inleg terugnemen en bij Bitcoin zal dat rond de $75000 zijn. Ik laat de rest zeker staan en koop een nieuwe dip dan mogelijk weer bij.

ETH is het al voorbij (als je de wick er niet bijrekend). Dus ik zou al net iets meer oplettend worden van nu voort ;-)
Ada heeft nog wat ruimte.

Voor diegene die aant wachten zijn om ada te kopen. Cardano is uit de apex gebroken waar hij sinds midden september in zat.
Vooral op de 1h vindt hij daar support. Als die daily er mooi boven zit en morgen daar nog eens tikken, is hij terug vertrokken naar de upside.
BTC verliest wat stoom, RSI is ook aant afnemen, dus ik denk dat de ALT's de komende dagen wat terrein gaan goedmaken. NFA!
Vorige week nog voor 300 euro wat ADA bijgekocht.

Lukt het overigens alweer om fiat af te halen/storten via Binance? Of ligt dat nog steeds op z'n gat?

Over dat 'nu instappen', juist ook nog nen nieuwe coin aangekocht. 't Doet toch ma vies om iets aan te kopen op ATH.

Spannend. :clap:

738e10a9c02eb209fe63222b1582ceb0.jpg

Terug
Bovenaan