Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo had ik er nog niet over nagedacht. Dat was in de vorige cycles zowat een goed moment om in alts te gaan?Ik denk dat ik ga wachten met alts te kopen tot BTC dominance boven de 50-55% staat. Al verloopt niet elke cyclus exact hetzelfde natuurlijk.
In 2017 was het toch zo. Dat het zo was in het verleden is natuurlijk geen garantie voor de toekomst.Zo had ik er nog niet over nagedacht. Dat was in de vorige cycles zowat een goed moment om in alts te gaan?
Ideaal, laat je even weten als we daar zijn?Nu, voor mij steekt het zo nauw niet. Ik hodl alts tot de piek van de bullrun.

Zeker.Ideaal, laat je even weten als we daar zijn?![]()
Dat is een duidelijk sell signalJa tis zover, tijd om bij te kopen jongens, want hln komt er mee af!
![]()
Cryptomunt Shiba Inu 28 miljoen procent hoger in één jaar. Hoe valt die waanzinnige stijging te verklaren?
Cryptomunt Shiba Inu breekt alle records. Op één jaar tijd is de token met 28 miljoen procent in waarde gestegen. Wie een jaar geleden 1.000 euro investeerde, zou vandaag 280 miljoen euro hebben. Hoe valt die stijging te verklaren, en moet je de munt nog kopen? “Ik zou het iedereen afraden”...www.hln.be
Bwaa ik ga mijn laatste 1.2 miljoen stuks mooikes laten staan.Dat is een duidelijk sell signal

Hier hetzelfde. Portfolio's niet kwijt maar wel de exchange verbindingen.Nog iemand die FTX (vroegere Blockfolio) heeft en met de update heel zijn portfolio kwijt is? Heb het gevoel dat elke update de app slechter maakt. Zijn er andere apps aan te raden? Vroeger gebruikte ik ook Delta.

yup, maar ge moet gewoon terug inloggen..Nog iemand die FTX (vroegere Blockfolio) heeft en met de update heel zijn portfolio kwijt is? Heb het gevoel dat elke update de app slechter maakt. Zijn er andere apps aan te raden? Vroeger gebruikte ik ook Delta.
Nog iemand die FTX (vroegere Blockfolio) heeft en met de update heel zijn portfolio kwijt is? Heb het gevoel dat elke update de app slechter maakt. Zijn er andere apps aan te raden? Vroeger gebruikte ik ook Delta.