Crypto - Nieuws en algemene discussie

"Bulls going up the stair"
BTC pump = alts dump
Wanneer BTC zijwaarts gaat - pumpen de alts.
En zo maakt BTC trapjes op de 4h ;-)

Ik denk dat ik ga wachten met alts te kopen tot BTC dominance boven de 50-55% staat. Al verloopt niet elke cyclus exact hetzelfde natuurlijk.

Ik denk dat ik ga wachten met alts te kopen tot BTC dominance boven de 50-55% staat. Al verloopt niet elke cyclus exact hetzelfde natuurlijk.
Zo had ik er nog niet over nagedacht. Dat was in de vorige cycles zowat een goed moment om in alts te gaan?

Zo had ik er nog niet over nagedacht. Dat was in de vorige cycles zowat een goed moment om in alts te gaan?
In 2017 was het toch zo. Dat het zo was in het verleden is natuurlijk geen garantie voor de toekomst.
Ik zou ook niet te heavy in alts gaan, want in een bear market gaan die meestal harder onderuit dan BTC.

Alts koop je best in na de BTC dump die volgt op de BTC pump. Dat is wanneer alt season start. De money flowchart staat hier nog ergens.
Dat is iedere cyclus al zo geweest.

Een grotere uitdaging is durven verkopen wanneer het piekt.

Nu, voor mij steekt het zo nauw niet. Ik hodl alts tot de piek van de bullrun. Tezos heb ik aangekocht aan 1,2 dollar ofzo. Of die nu eindigt op 9 of 30 dollar, is voor mij allemaal dik oké.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja tis zover, tijd om bij te kopen jongens, want hln komt er mee af! :biglaugh:

Dat is een duidelijk sell signal

Nog iemand die FTX (vroegere Blockfolio) heeft en met de update heel zijn portfolio kwijt is? Heb het gevoel dat elke update de app slechter maakt. Zijn er andere apps aan te raden? Vroeger gebruikte ik ook Delta.

Nog iemand die FTX (vroegere Blockfolio) heeft en met de update heel zijn portfolio kwijt is? Heb het gevoel dat elke update de app slechter maakt. Zijn er andere apps aan te raden? Vroeger gebruikte ik ook Delta.
Hier hetzelfde. Portfolio's niet kwijt maar wel de exchange verbindingen. 🤦‍♂️

nog iemand hoge verwachtingen van LUNA?
heb opgevangen dat deze tegen het einde van het jaar richting 100€ zou gaan

Terug
Bovenaan