Crypto - Nieuws en algemene discussie

DOT ziet er uitbraakready uit?

(lange tijd eenzelfde lowlijn, de highs schuin afgelopen)

Alles volgt zowat die zelfde lijn op de daily, 4h en 1h.
Ik heb de indruk dat BTC toonaangevend is op dit moment.

Maar, zoals je zegt, alles ziet er uitbraakready uit. Falling wedge is bullish AF.
Kwestie van de bottom te vinden. Dus het wekenlang zeggen dat het naar 38K zal gaan, zal effectief kloppen. Al weet ik niet of hij het fullcandle gaat kussen, of enkel een wickje.
Ik kijk alvast uit naar het weekend!

Het enigste wat ik nu nog doe is de marketcap van ETH delen door de marketcap van cardano.
Vorige week (of was het over twee weken) 5.40 nu nog maar 4.50 :p
Dus we moeten nog x 4.5 gaan om eth voorbij te steken...(wishfull thinking)

edit woot woot!

cardano partners with dish. fortune 500 bedrijf. :drool:

https://fortune.com/company/dish-network/fortune500/
Charles announced that their solutions will be available to over 8 milion devices that Dish supports with their products.

De oplossingen op welke problemen?

Blijkbaar wordt handelen op 1inch vanaf nu verboden vanuit de USA.

Zou de US China achterna gaan voor het verbieden van crypto? :(

bron: twitter

Laatst bewerkt:
Coinbase Pro
@CoinbasePro
·
14h

Inbound transfers for AVAX are now available in the regions where trading is supported. Traders cannot place orders and no orders will be filled. Trading will begin on or after 9AM PT on Thursday September 30, if liquidity conditions are met.

Woot?

Dus ik moet straks geld zetten op avax? Tegen 18 uur zo dan.

Coinbase Pro
@CoinbasePro
·
14h

Inbound transfers for AVAX are now available in the regions where trading is supported. Traders cannot place orders and no orders will be filled. Trading will begin on or after 9AM PT on Thursday September 30, if liquidity conditions are met.

Woot?

Dus ik moet straks geld zetten op avax? Tegen 18 uur zo dan.
Als het op Coinbase Pro staat dan is de pump meestal al gebeurd. Dan is het misschien verstandiger om te wachten tot de prijs dumpt. Alhoewel AVAX niet veel gestegen is de laatste 24h.

Alles volgt zowat die zelfde lijn op de daily, 4h en 1h.
Ik heb de indruk dat BTC toonaangevend is op dit moment.

Maar, zoals je zegt, alles ziet er uitbraakready uit. Falling wedge is bullish AF.
Kwestie van de bottom te vinden. Dus het wekenlang zeggen dat het naar 38K zal gaan, zal effectief kloppen. Al weet ik niet of hij het fullcandle gaat kussen, of enkel een wickje.
Ik kijk alvast uit naar het weekend!
De support op 41K heeft nog altijd gehouden. Plan B zijn voorspelling van 43K eind september lijkt werkelijkheid te worden.
We kunnen maar beter niet onder de 41K gaan, want dan wordt een rally later dit jaar minder waarschijnlijk en wordt een bear market waarschijnlijker.

De support op 41K heeft nog altijd gehouden. Plan B zijn voorspelling van 43K eind september lijkt werkelijkheid te worden.
We kunnen maar beter niet onder de 41K gaan, want dan wordt een rally later dit jaar minder waarschijnlijk en wordt een bear market waarschijnlijker.

Awel, als ze spreken van 2 okt en 11 okt (volgens de trend based fib time) zal het idd snel moeten zakken.
Dan toch maar bottom op +/- 41k, eventjes relief om dan terug de support aan te tikken om te vlammen?

Begin ook meer en meer het gevoel te hebben dan effectief 37k aantikken (al is het maar een wick) heel bearish zou kunnen uitdraaien.
Deadcross om veel projecten nu op de daily tussen de 20 & 50 EMA. Die trend moeten we zien om te buigen...
Buyorders verplaatsen van 37k naar 41k? :p

DiD voor alle gebruikers.

Als je enkel DID googlet, kom je aan iets volledig anders :p.

Maar je geeft hier een oplossing, Wat is het probleem of de vraag naar deze oplossing?

Het is alsof iemand speciale schroeven produceert en een platform gevonden waar hij die speciale schroeven kan verkopen. Maar niemand zegt waarom de klant die speciale schroeven nodig zou hebben :p?

Hopelijk slaagt BTC er in om uit die descending triangle te breken waar we al enkele dagen inzitten, de bulls proberen het alleszins

Bullflagske op de 1h chart. target is daaruit 45k ongeveer! Fingers crossed!
Het is zot om te zien hoe de bulls en bears trekken...
It's on a knifesedge

Terug
Bovenaan