Crypto - Nieuws en algemene discussie

Coti hield eigenlijk stand, en lijkt opnieuw een uitbraak patroon te vormen.

Of zie ik er naast?

(Een zigzagpatroon tot een fijn puntje en dan hupla.....)

Laatst bewerkt:
Ik ga denk ik eens wat SOL kopen ook, heb ik nog niet.

Heb op die piek een paar duizend afgehaald, ben nu wel een beetje op mijn ongemak om terug te gaan storten via de bank eigenlijk.
Wil niet dat ik op den duur aanzien wordt als trader :p En ik weet niet als Befluis die transacties bekijkt naar coinbase bv?

Wat is tegenwoordig de makkelijkste manier om te storten? Coinbase is enkel met overschrijven er naar precies? Dat zal niet vlot gaan in een weekend zeker.

maar dat is toch.. check die kerel zijn andere tweets eens.. Hoe die post... ik denk echt dat hij gewoon ada aan het shillen is.
Stel dat de partnerships dan toch niet 'mindblowing' zijn dan verwacht ik toch een terugval.
Allezins ada is nu on fire :p
Ja, die kans zit er zeker in. Daarmee dat het me wel benieuwd maakt zonder op iets te rekenen.
Ik was bij het horen van het nieuws van de ticketverkoop-app van ed sheeran aan het denken dat zoiets wel mogelijk zou zijn. Maarja, das dan pure speculatie van mij gebaseerd op niets. :)

Hoe word je eigenlijk getaxeerd op uw crypto als je een actieve trader bent?

Denk dat het 33% op uw 'winst' per transactie is, maar hoe bereken je dat gemakkelijk als je 5 trades per dag doet bij wijze van spreken en je het nooit omzet naar EUR? En wat wordt dan als winst aanschouwd?

Bijvoorbeeld als ik vandaag 1 bitcoin heb en het in spot omzet naar ETH, dan is er toch geen 'winst' gemaakt?
Een dag erna zakt bitcoin in EURwaarde (en ETH blijft gelijk), en dan zet ik al die ETH terug via spot trade om naar 1.10 bitcoins. Ben ik dan geacht om 33% belasting op 0.10 bitcoins te betalen, terwijl de onderliggende EUR waarde misschien gedaald is?

Of is het het gemakkelijkste om een overeenkomst met belastingen te vinden door gewoon de EUR die je als winst verzilvert (minus uw eigen inbreng) aan 33% als extra inkomen aan te geven? Lijkt mij alleszins het simpelste.

Allé, 12,5 SOL bij gekocht si na bijna 5 jaar te hodl'en en recentelijk een paar k uit te cashen, toch eens terug wat ingestoken :D

In die 5 jaar mijn geld zien ver 5 dubbelen, om dan 95% terug te verliezen en uiteindelijk terug 5 of 6x startkapitaal te eindigen. Deze keer toch tijdig wat uitgecasht :p

Terug
Bovenaan