Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik heb vandaag de neiging om al mijn trades verkeerd te timen. Niet meer traden dan maar.
Als ik iets koop dan zakt het en als ik verkoop dan pumpt het.
Goe bezig. Al eens uitgerekend hoeveel winst je gemist hebt door er met uw fikken vanaf te blijven en te hodlen? :p

Goe bezig. Al eens uitgerekend hoeveel winst je gemist hebt door er met uw fikken vanaf te blijven en te hodlen? :p
Hoog tijd dat ik nog eens wat move naar mijn ledger, de barrière is dan wat groter om te gaan traden.

CELR blijft tegenwoordig ook maar gaan, wtf
En ik vraag mij af of BTC zich nu voorbereidt op de volgende move up. Weerstand rond de 44K nu.

Hoog tijd dat ik nog eens wat move naar mijn ledger, de barrière is dan wat groter om te gaan traden.

En ik vraag mij af of BTC zich nu voorbereidt op de volgende move up. Weerstand rond de 44K nu.

Ik blijf erbij dat een wick naar +/-38K niet genoeg is om de wave verder te zetten naar boven.
Imo past dit prefect in een A-B-C correctie en zitten nu in de B reliefwave.
C naar 38K en dan naar omhoog. Idem voor alts

CELR nu wel beetje gezakt sinds de gigantische stijging. Ik ga hem wel nog houden tot ergens in oktober wanneer ze V2 geleidelijk aan gaan lanceren.. op 0,24$ verkoop ik alles (fingers crossed dat die nog zo hoog wilt gaan :) )

Neen, er staat gewoon Euro EUR - 2486.90 balance - price €0.85

Als ik kijk op de app, dus niet via mijn PC dan is het 2913.99 euro bij balance, omdat een euro dan als een euro geteld wordt.

Is nu al een dag of 3 dat ik niet snapte waarom de bedragen op de app en op de site niet overeen kwamen, en heb ook wel één post gevonden op reddit van iemand die dit nog heeft, maar zijn geen reacties op.
Vreemd

Had onlangs ook mismatch, maar was omdat een transactie nog in process was

Dat is azo een lang vergeten coin die ik al lang heb, waarvan ik dacht dat het een dode coin was. Veel hype rond MATIC destijds maar CELR is op de achtergrond gebleven. En nu doet MATIC niet zo veel en pumpt CELR. Mijn stake loopt af op 2 oktober. Ik zal dan zien wat ze waard zijn, is ook niet meer zo lang en anders ben ik mijn intrest kwijt. Ik had er eens nen hoop van verkocht, had dat beter niet gedaan.

Dat is azo een lang vergeten coin die ik al lang heb, waarvan ik dacht dat het een dode coin was. Veel hype rond MATIC destijds maar CELR is op de achtergrond gebleven. En nu doet MATIC niet zo veel en pumpt CELR. Mijn stake loopt af op 2 oktober. Ik zal dan zien wat ze waard zijn, is ook niet meer zo lang en anders ben ik mijn intrest kwijt. Ik had er eens nen hoop van verkocht, had dat beter niet gedaan.

Al die Binance launchpad coins doen het goed.
Axie, Alpha, Celr, Harmony, Matic, Sand, Fetch AI, etc. Allemaal dik gepumpt deze bulrun.

Idd. In feite had ge gewacht op een pullback na de launch en dan ingekocht dan had ge massive profits gemaakt.

Heb enkelen gekocht bij de launch zoals Matic, Celr en Harmony en die hebben zo ook meer dan genoeg opgebracht.
Zijn inderdaad nog een stuk lager gegaan ook, maar opzich kunt ge niks verkeerd doen door deze op launch te kopen (en eventueel verder DCA'en) en een paar jaar te holden.

In feite zou op de weekly best de 42-43K toch standhouden, ik zie BTC toch liever boven de bull market support band dan eronder als we een rally willen zien eind dit jaar.

Alleszins niet onder de 20EMA op de weekly sluiten... Maar dat ziet er in alle geval nu al goed uit!

Wel gek om te zien hoe de rally van januari tot april nu bijna exact wordt gekopieerd maar dan in de kleine versie.
Laatst een voorspelling zien passeren in een TA dat de bullrun zou starten op 11 oktober (double bottom, exact zoals in juni-juli) om daarna te beginnen knallen met een blowoff top ergens rond juli-augustus 2022.
His words, not mine. Ben alvast benieuwd of er ook maar iets van waar is.

Als er nen blowoff top komt zal dat toch eerder eind dit jaar of in het voorjaar zijn, denk ik. In de zomermaanden is men bezig met vakantie etc en minder met Bitcoin.

Als er nen blowoff top komt zal dat toch eerder eind dit jaar of in het voorjaar zijn, denk ik. In de zomermaanden is men bezig met vakantie etc en minder met Bitcoin.

Het was vooral een experiment om te zien waar begin eind kon liggen. Ik ga er ook meer vanuit dat we februari het einde zullen zien.

Terug
Bovenaan