Crypto - Nieuws en algemene discussie

Scam! Dat zijn vooropgenomen video's van Vitalik die ze dan hergebruiken om hun eigen scams te promoten.
Serieus? Damm ja ik was er ook maar net op gekomen per abuis.. wist ik niet :S
Maar wel en beetje drastisch van mijnheer de moderator om mij ineens wat strafpunten te bezorgen omdat ik aanzet tot scam... beetje zielig hoor. Gewoon de opmerking geven en het weghalen zou al voldoende mogen zijn, tenzij iemand die dit herhaaldelijk en opzettelijk doet.

Serieus? Damm ja ik was er ook maar net op gekomen per abuis.. wist ik niet :S
Maar wel en beetje drastisch van mijnheer de moderator om mij ineens wat strafpunten te bezorgen omdat ik aanzet tot scam... beetje zielig hoor. Gewoon de opmerking geven en het weghalen zou al voldoende mogen zijn, tenzij iemand die dit herhaaldelijk en opzettelijk doet.
:tongue: Ge post wel gewoon een bericht dat een scam is, zonder een vraag of iets anders bij. Dan is dat toch normaal.

:tongue: Ge post wel gewoon een bericht dat een scam is, zonder een vraag of iets anders bij. Dan is dat toch normaal.
neen ik vind dat niet normaal, je kan dat ook gewoon melden zonder al de zever erbij :)
Soit... ik zal wat beter in mijn ogen wrijven de volgende keer, ipv midden in D2r Act 3 snel opzij te kijken naar mijn tweede scherm en te impulsief te reageren :biglaugh:

Terug
Bovenaan