Sneeuwstorm
Well-known member
Scam! Dat zijn vooropgenomen video's van Vitalik die ze dan hergebruiken om hun eigen scams te promoten.*modedit* deleted the scam
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scam! Dat zijn vooropgenomen video's van Vitalik die ze dan hergebruiken om hun eigen scams te promoten.*modedit* deleted the scam

Serieus? Damm ja ik was er ook maar net op gekomen per abuis.. wist ik nietScam! Dat zijn vooropgenomen video's van Vitalik die ze dan hergebruiken om hun eigen scams te promoten.

Serieus? Damm ja ik was er ook maar net op gekomen per abuis.. wist ik niet
Maar wel en beetje drastisch van mijnheer de moderator om mij ineens wat strafpunten te bezorgen omdat ik aanzet tot scam... beetje zielig hoor. Gewoon de opmerking geven en het weghalen zou al voldoende mogen zijn, tenzij iemand die dit herhaaldelijk en opzettelijk doet.
Ge post wel gewoon een bericht dat een scam is, zonder een vraag of iets anders bij. Dan is dat toch normaal.neen ik vind dat niet normaal, je kan dat ook gewoon melden zonder al de zever erbijGe post wel gewoon een bericht dat een scam is, zonder een vraag of iets anders bij. Dan is dat toch normaal.

Lijkt mij dat de Chinese overheid vooral de schuldeisers/banken zou vergoeden die mogelijks verlies zouden lijden (om te vermijden dat de economie instort ten gevolge van Evergrande) , niet Evergrande zelf.
kan je ons volgende keer wat vroeger inlichtenWtf coti blijft gaan.
? ik durf er nu niet meer in te stappenVET is ook al een tijdje een slapende coin, ik vraag mij af wanneer die terug eens in gang gaan schieten.

De markt is een beetje in de war met enerzijds euforie van gisteren (Twitter) en dan nu toch weer het negatieve Evergrande nieuws.Plots een crash van 45k naar 42k, wat is daar nu de oorzaak van?
juist 10k VET gekocht, buy the dip
Ik net te laat, dus tis ook de moeite niet meer....ik had da gelezen, direct alles verkocht en bam dan crashed et. fieuw!