Crypto - Nieuws en algemene discussie

crazy times in crypto.
ik sta nu sinds 2017 (toen heb ik delta app geinstalleerd) op 52x mijn inleg... Op de piek onlangs was het zelfs 63x
Nog steeds niets gecashed feitelijk.

Da is echt hé, ik heb net wat te laat ingekocht in de tijd, vooral in ethereum toen.

Ik heb er een 4 a 5k ingestoken denk 5-6 jaar geleden. Dat is dan opgelopen naar 20k en dan is dat volledig gecrasht en heeft dat denk ik 2, tot bijna 3 jaar op 1500 euro gestaan om dan nu op 25K totaal te komen en intussen al een kleine 10k uitgecashed.

Echt insane eigenlijk hé, had ik maar budget vrij in het low point om bij te kopen haha, maar was niet echt te doen in een verbouwing.

ik zou beter ook eens wat cashen.

Na die crash toen heb ik gezegd dat ik het niet meer zo ver ging laten komen. Het was niet simpel om uit te cashen, maar mijn vrouw was eigenlijk al jaren er naar aan het vragen hoe het er mee was, dus heb ik mij zo laten overhalen en misschien gelukkig maar hé :)

Maar als het puur aan mezelf lag had ik nog niets afgehaald, ik kan daar anders naar kijken dan mijn madam. Ik kan daar makkelijker afstand van nemen omdat ik op zoek ben naar lifechanging.

Ook al gaat mijn wallet nu naar 0 euro heb ik nogsteeds mijn geld verdubbeld over 5 jaar passief, dat is op zich al mooi hé.

Heeft er al iemand effectief gebeld naar de belastingen?
Ik heb dat enkele maanden geleden gedaan en to be fair, dat valt allemaal echt wel mee.
Zolang je kan aantonen een voltijdse job te hebben moet je echt mad gaan daytraden en daar grotere winsten mee maken (aka veel in verhouding met u kapitaal) eer je daarop gaat belast worden. Je moet ook min of meer kunnen aantonen dat crypto niet je enige manier is van kapitaal beleggen. Een huis hebben of aandelen of veel liquiditeit op de bank is voldoende.
2 keer per maand een overschrijving naar een exchange om dan voor een paar weken bepaalde munten te houden daar ga je geen belastingen op betalen.

DYOR en bel daar zelf eens voor, ga je je veel minder zorgen maken.

grmbl media privacy gate grmbl... chinese-centrale-bank-verklaart-alle-cryptotransacties-illegaal

Of is dit nieuws al niet meer nieuw ? Of hebben we dat effect al gisteren gehad ?

Ziet er allemaal dumpie dump uit.

Op maandbasis lower highs, mooi aflopend, de laatste lows blijven even low, mss een goed teken.

Laatst bewerkt:
Als we het einde van de week halen met 42k ziet het er niet slecht uit
Er is weer een dump geweest maar de bears krijgen de prijs niet meer omlaag.

Holo ziet er wel goed uit.

Lows zijn gelijk gebleven deze week, de highs steeds lager, om nu tot een klein puntje te komen.

Kost nu 0,006 euro.
In april heeft die gepiekt met 0,024 euro nog.
Dat is x4.... Maar met x2 zijn we ook al blij :p

Dent ziet er ook goed uit.
Is al wat uitgebroken, maar stond recent nog veel hoger.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan