Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik geloof nog altijd in de Janus/Crashtestdummy indicatoren. Als Crashtestdummy zijn zoveelste shitcoin aankoop komt delen zitten we in een bullmarket en is de top nabij. Als Janus zijn onheilsprofetieën komt verkondigen is het dal nabij.

De JDR-CTD indicator? Misschien iets dat we kunnen voorstellen om op tradingview te krijgen.

Ik geloof nog altijd in de Janus/Crashtestdummy indicatoren. Als Crashtestdummy zijn zoveelste shitcoin aankoop komt delen zitten we in een bullmarket en is de top nabij. Als Janus zijn onheilsprofetieën komt verkondigen is het dal nabij.
ajajaj

Crypto fear and greed index staat op 21, extreme fear, meestal is het dan een goed moment om te DCA’en
In de grand scheme of things maakt het dan ook niet veel uit of ge nu koopt aan 42k of aan 38k, want je kan wachten op de perfecte bodem en die dan missen
Als BTC 100k staat gaat ge niet meer caren of ge nu aan 35, 40 of 50k hebt gekocht

Laatst bewerkt:
Crypto fear and greed index staat op 21, extreme fear, meestal is het dan een goed moment om te DCA’en
In de grand scheme of things maakt het dan ook niet veel uit of ge nu koopt aan 42k of aan 38k, want je kan wachten op de perfecte bodem en die dan missen
Als BTC 100k staat gaat ge niet meer caren of ge nu aan 35, 40 of 50k hebt gekocht
Als BTC 100k wordt. Even dit postje vastpinnen hier bij mijn favorieten. Ik schat eerder 69k.

Daarmee dat er staat als :cool:
En een termijn staat er ook niet bij. Tijdens een parabolische rally kan er veel, maar veel zal afhangen van de algemene markten. Als er te veel fear op de algemene markt is dan denk ik ook niet dat er veel in crypto zal geïnvesteerd worden. Dus de gewone markten moeten eerst stabiel zijn of in een uptrend zitten.
Money printer go brrrrr is goed voor BTC, deflatie is slecht natuurlijk.

Laatst bewerkt:

Ik zou liever een vergelijking willen zien tussen activiteit op sociale netwerken en de tendens 1 week daarna.

Het was sterker dan mezelf, hopelijk houdt de uptrend nu aan.

Woehoe, al een paar 100 euro winst.
(Ok, jullie rekenen in aantallen BMW's. Ik nog maar in fietskes.)

Ik heb vandaag de neiging om al mijn trades verkeerd te timen. Niet meer traden dan maar.
Als ik iets koop dan zakt het en als ik verkoop dan pumpt het.

edit : Toch 25$ op HBAR gepakt :) Komaan EGLD pamp it
en daarna mag er weer een klein crashke komen

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag de neiging om al mijn trades verkeerd te timen. Niet meer traden dan maar.
Als ik iets koop dan zakt het en als ik verkoop dan pumpt het.

edit : Toch 25$ op HBAR gepakt :) Komaan EGLD pamp it
en daarna mag er weer een klein crashke komen
Dat heb ik de laatste weken dus gedaan. Heb beslist om even niet meer te traden

Nog iemand vanwie op coinbase z'n euro's 0.85 waard zijn?
Via de website staat erbij 0.85, via de app klopt het wel gewoon.

Zal wel een bug zijn natuurlijk?

Nog iemand vanwie op coinbase z'n euro's 0.85 waard zijn?
Via de website staat erbij 0.85, via de app klopt het wel gewoon.

Zal wel een bug zijn natuurlijk?
Zeker dat je geen usd/eur conversie over het hoofd ziet ergens? Bij mij alles in orde met coinbase

Zeker dat je geen usd/eur conversie over het hoofd ziet ergens? Bij mij alles in orde met coinbase

Neen, er staat gewoon Euro EUR - 2486.90 balance - price €0.85

Als ik kijk op de app, dus niet via mijn PC dan is het 2913.99 euro bij balance, omdat een euro dan als een euro geteld wordt.

Is nu al een dag of 3 dat ik niet snapte waarom de bedragen op de app en op de site niet overeen kwamen, en heb ook wel één post gevonden op reddit van iemand die dit nog heeft, maar zijn geen reacties op.

Terug
Bovenaan