Crypto - Nieuws en algemene discussie

Mannen ,
Ik heb nog wat ETH staan op een wallet die ik wil swappen voor een andere coin.
PLE of MTO. Welke zouden jullie pakken ?

Ik heb de indruk dat veel mensen niet mee zijn hoe ernstig het China probleem is. Ik duim dat ze het nog enkele maanden kunnen rekken tot na de nieuwe ATH op de cryptomarkt.
Zijn het wel de 'mensen' die zorgen voor fluctuaties in crypto? Of zijn het de grote hefboomfondsen die zorgen voor de prijsstijgingen/-dalingen?
En die zijn meestal zeer goed op de hoogte van hoe ernstig het probleem in China is.

De schuifaftrend is weer ingezet. Hobbelig naar beneden.

Komaan, de dieperik in gvd.

Maandagavond moet die nog 1 euro waard zijn als ik terug ben uit mijn vakantie . 😹

Toch coins kijken. Komaan nog dieper gvd.

*Begint aan ijsje*

Tmag dan weer dalen. Ik wil nog wat extra inkopen doen godverdomme.

Hopelijk zakt het nog tot vanavond. Komop.

Komaan, crash dan eens goed.

Wohow, meteen weer dieper ondertussen.

Crashen nondeju. En hard. Kan ik eindelijk een deftige uptrend meepikken.

Weer dieper ondertussen, mooi.

Komop! Dieper verdomme!

Nuttige inbreng wel.
Cryptohaters of gewoon de boot gemist? Dan nog, not done imo.
Die oudere quotes ben ik niet speciaal gaan opzoeken btw, had die toen al eens aan men multi-quote toegevoegd omdat ze me irriteerden :p

En dan blijven wachten op de perfecte prijs en voor ze het weten stijgt het terug en hebben ze weer naast de pot gepist.

De BTC weet zo niet goed waar hij naartoe wilt precies.

De ordinaire kijk-naar-de-vorige-grafiek-begin-dit-jaar-tactiek zit er nochtans niet ver naast tot nu toe. Al tot 90% overlappend.

Toeval? Misschien wel. (Oh ja, weer nieuwe China fud, maar het zijt zo.)

Maar het kan dus mss eerst nog wel wat lager ja.
En fel naar beneden dan als we voor de 100% overlapping gaan, ofwel idd recovery, maar die fel naar beneden is me dan het risico ook niet waard.

Laatst bewerkt:
Je kan profits halen in een stijgende markt maar ook in een dalende markt he.
Door te shorten of gewoon een moment zoeken om laag in te stappen als je in cash zit
Ja dat weet ik ook wel :) ik vind het gewoon niet echt passend die comments als je weet dat bijna iedereen hier wil dat het stijgt.
Maar bon al een geluk dat JanusDR hier niet meer komt.

Nuttige inbreng wel.
Cryptohaters of gewoon de boot gemist? Dan nog, not done imo.
Die oudere quotes ben ik niet speciaal gaan opzoeken btw, had die toen al eens aan men multi-quote toegevoegd omdat ze me irriteerden
Haha, butthurt zijn omdat één of andere pipo op een anoniem forum aan het cheeren is dat het nog wat zou zakken. Want ja, 'iedereen hier wil dat het stijgt'.

1. 't Is niet omdat het niet past in uw kraam, dat het not done is.
2. Ik geniet ondertussen even hard van de ups als van de downs.
3. Lighten up hé, 't is niet omdat ik wil dat het verder zakt dat het dat ook zal doen. I wish, dat wel.

Ontopic: nog iemand die problemen heeft om een account te laten verifiëren op ExMarkets? Tenzij er nog een andere manier is om ADAX te kopen.

Terug
Bovenaan