Ik kan nog steeds m'n trustwallet niet connecten met Uniswap via android.
Nu was ik eens wat verder aan't zoeken op m'n pc.
Die hebben blijkbaar geen Telegram waar je vragen kan stellen. Op de site zelf de app geopend en toen op connect gedrukt.
Daar krijg je enkele mogelijkheden van portefeuilles.
Ik kan hier met walletconnect m'n trustwallet verbinden. Op m'n telefoon gaat dit dus niet.
Echter als ik een coin wil swappen moet je het Uniswap protocol toestemming geven om de coin te gebruiken.
Als ik hier op klik gebeurt er verder niets. Ik begrijp het allemaal niet meer zo goed.
Tot een goei maand terug kon ik alles zonder problemen gebruiken.
Iemand die gelijkaardig probleem heeft of een oplossing heeft ?
Ik heb ze (Uniswap) al 2x gemaild maar nog geen feedback gekregen.
Heb er een ruim bedrag op staan die ik wil swappen naar een munt (MTO) die enkel te verhandelen is via Uniswap.
Radeloos.
Nu was ik eens wat verder aan't zoeken op m'n pc.
Die hebben blijkbaar geen Telegram waar je vragen kan stellen. Op de site zelf de app geopend en toen op connect gedrukt.
Daar krijg je enkele mogelijkheden van portefeuilles.
Ik kan hier met walletconnect m'n trustwallet verbinden. Op m'n telefoon gaat dit dus niet.
Echter als ik een coin wil swappen moet je het Uniswap protocol toestemming geven om de coin te gebruiken.
Als ik hier op klik gebeurt er verder niets. Ik begrijp het allemaal niet meer zo goed.
Tot een goei maand terug kon ik alles zonder problemen gebruiken.
Iemand die gelijkaardig probleem heeft of een oplossing heeft ?
Ik heb ze (Uniswap) al 2x gemaild maar nog geen feedback gekregen.
Heb er een ruim bedrag op staan die ik wil swappen naar een munt (MTO) die enkel te verhandelen is via Uniswap.
Radeloos.

. Kan niet wachten om morgenvroeg de prijs terug te zien.

voor €5...drinkt een duvelke minder vanavond ;-)