Crypto - Nieuws en algemene discussie

In het begin van het jaar dezelfde grafiek doorlopen als nu. Midden april zaten we ook op zo'n draaipunt als nu. Toen een 2de diepere crash. Toen een hersteltopje nog in mei, om dan helemaal om te vallen.

Nu het hoeft uiteraard zo weer niet te zijn.
Maar zaken zijn wel heel gelijklopend.

Bekijk btc op jaarbasis, is gewoon een copy paste, maar op kleinere schaal.
Wat loopt gij hier nu te fud’en
opnieuw vergeet je helemaal de reden voor de crash in April en Mei. Als Musk morgen tweet en China gooit er nog een schepje bovenop dan hebt ge misschien gelijk maar zeggen dat de grafiek eruit ziet als in het verleden is echt ongelofelijk irrationeel

Gaan we een gokje wagen? Wat denken jullie?
Instorten, ongeveer gelijk blijven, naar 5$ a 6$/ada, een solleke doen of nog iets anders?
Mijn gokje is een correctie met dan een rebound maar mijn wishfull thinking is 5$ 🕵️‍♀️

Gaan we een gokje wagen? Wat denken jullie?
Instorten, ongeveer gelijk blijven, naar 5$ a 6$/ada, een solleke doen of nog iets anders?
Mijn gokje is een correctie met dan een rebound maar mijn wishfull thinking is 5$ 🕵️‍♀️
Ik zou er afblijven. 50/50. De hype was naar smart contracts toe. Nu moet ADA zich bewijzen met het ecosysteem uit te bouwen.

Dan zitte gij wss in de verkeerde market te kijken :D
Veel coins hebben een correctie.

Het is vooral het weekend die er terug vanaf gaat.
Enkel BTC/ETH/ADA hier dus valt wel mee. Over 24h bijna niets vanaf. Ik had al schrik voor een rode -20% toen ik zijn bericht zag :) Als je 1 week terug gaat dan wel natuurlijk.

Enkel BTC/ETH/ADA hier dus valt wel mee. Over 24h bijna niets vanaf. Ik had al schrik voor een rode -20% toen ik zijn bericht zag :) Als je 1 week terug gaat dan wel natuurlijk.

Ik verwacht eigenlijk niets meer, niets minder dat er op een maandagochtend rode candles staan :D
Tegenwoordige pumpen de weekends en is er een selloff erna.

When in doubt, zoom out. Enkel het weekend gaat er vanaf.

Met Metamask blijkbaar ook problemen om te koppelen met Uniswap.
Heb safepal eens geïnstalleerd , mss dat ik daarmee wel op Uniswap geraak.
Kan jij via Safepal koppelen aan Uniswap ?

Net even getest met Metamask en Uniswap en hier geen enkel probeem...
Metamask app op gsm (iphone)

Safepal gebruik ik enkel voor Binance Chain.

Enkele whale etters die kooporders hebben staan aan lagere prijs, hoeven nu maar op een knop te duwen.

Lower highs en lower lows op uur-, dag- en weekbasis....

Laatst bewerkt:
Btc ziet er toch wat dumpy uit.

Flirt alvast goed.

Eventjes op de weekly kijken. September '20 was het zelfde geval.
Het heeft een kusje op de 20EMA nodig om weer te vliegen. Daar gaan we eventjes naartoe. Geef het nog tot eind deze maand ;-)
In juli is BTC +/-65% gestegen zonder deftig support te testen...Was ergens te verwachten toch?
Velen zitten te wachten om een retest van 42.5K, wat ongeveer overeen zal komen met de 20EMA op de weekly. Patience is the key!

De alt's volgen trouwens wat BTC doet tegenwoordig...als BTC weer vliegt, gaat de rest wel mee. Buiten hier en daar wat uitschieters (DOT, ALGO, ...)

Terug
Bovenaan