Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ben ik het of is sinds El Salvador Bitcoin een vrij stabiele munt is geworden? Ik merk nauwelijks beweging.

Das nogal kort door de bocht na 2 dagen.
Ik verwacht enkele dagen/weken wat zijwaarts gedoe om wat voet aan grond te krijgen. Ik ga er zelfs vanuit dat hij zakt naar 42.5-44.5k.

Ben ik het of is sinds El Salvador Bitcoin een vrij stabiele munt is geworden? Ik merk nauwelijks beweging.
Is gewoon omdat de markt niet weet waar naartoe na een dump. Is niet de eerste keer.
We kunnen nu evengoed in een 'dead cat bounce' zitten opweg naar beneden.

Laatst bewerkt:
Exact dezelfde grafiek nu als in jan-april.

Nu opweg naar een volgende val, het glijdt af nu. Dan een hersteltopje, zoals in mei, om later heel diep te vallen.

While it is only week one, take-up of the currency as a means of payment appeared to be limited. One of the country’s largest banks told the Financial Times that fewer than 0.0001 per cent of its daily transactions were in bitcoin. As of Thursday many of the country’s largest supermarkets were still not able to take bitcoin payments.

1) veel te vroeg om conclusies te trekken over El Salvador bitcoins experiment. Er gebeurt op dit moment nauwelijks transacties in BTC.
2) Hoe dan ook. Dit experiment is veel te klein van omvang om ietwat invloed te hebben op de prijs van Bitcoin. :p

Ooit crasht dat toch weer diep, of hebben te veel whales btc in handen dat alles nog manipulatie is.
El Salvador zal rijkdom zien verdampen.

(Avalanche ziet er wel goed uit nu. Op week- en dagbasis.
En op maandbasis de weerstand van de voorgaande grote toppen doorbroken ondertussen.)

Idem tezos. Stond daarstraks weer op 6,8$. Smart contract alt coins doen het goed in deze dip.
Ik zie het nut niet van met deze prijsactie in paniek te slaan. Straks stijgt het weer en heb je alweer spijt van niet bijgekocht te hebben.

Woehoe, Avalanche goed ingeschat.

Ik word nog een echte :sneaky:

(SOL ziet er ook weer goed uit, ligt nu op de bodem van zijn supportlijn. Hopelijk een bergje omhoog.)

Laatst bewerkt:
Ik gebruik Metamask voor Ethereum/Polygon en Safepal voor BSC.
Nooit problemen gehad.

Misschien moet je die eens proberen?
Met Metamask blijkbaar ook problemen om te koppelen met Uniswap.
Heb safepal eens geïnstalleerd , mss dat ik daarmee wel op Uniswap geraak.
Kan jij via Safepal koppelen aan Uniswap ?

Naar welke levels denken jullie dat Cardano, bitcoin en Eth gaan zakken wanneer bear season returns?
- Bitcoin: 35000$
- cardano: 1,5$
- Eth: 2500$

Was aan het denken om te wachten tot bear season om wat meer terug bij te kopen.

Waarom denk je dat?
In het begin van het jaar dezelfde grafiek doorlopen als nu. Midden april zaten we ook op zo'n draaipunt als nu. Toen een 2de diepere crash. Toen een hersteltopje nog in mei, om dan helemaal om te vallen.

Nu het hoeft uiteraard zo weer niet te zijn.
Maar zaken zijn wel heel gelijklopend.

Bekijk btc op jaarbasis, is gewoon een copy paste, maar op kleinere schaal.

Denken jullie nu dat na een drop van 55%, bitcoin zonder enige tegenstand terug op 64k gaat staan? Ik vind dat er nu ook niet veel neerwaartse druk meer is bij BTC, het is vrij stabiel na die crash. De huidige drop stelt niks voor tegenover de vorige. Voor ‘t zelfde geld stijgt de koers morgen weer, of beweegt het wat sideways voor de rest van de maand op pas in oktober terug in gang te schieten. Jullie kijken te veel op de korte termijn.

Die vraag was ik mezelf ook aan het stellen. Ik denk niet dat het nog verder daalt. Tenzij een whale hier nu natuurlijk anders gaat over beslissen... Er vanuit gaan dat dit het geval was in April en mei kan niet. Het is nu niet dat er dit keer dezelfde gebeurtenissen gaan plaatsvinden. Nu, het is ieder zijn keuze natuurlijk. Op dit moment zijn we te kort dag om te zien welke bewegingen er gemaakt gaan worden.

Mocht het toch het geval gaan zijn, ga ik me dit keer klaarzetten om de buy knop in te drukken, daar ga ik niet meer over twijfelen.

Terug
Bovenaan