Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik kan nog steeds m'n trustwallet niet connecten met Uniswap via android.
Nu was ik eens wat verder aan't zoeken op m'n pc.
Die hebben blijkbaar geen Telegram waar je vragen kan stellen. Op de site zelf de app geopend en toen op connect gedrukt.
Daar krijg je enkele mogelijkheden van portefeuilles.
Ik kan hier met walletconnect m'n trustwallet verbinden. Op m'n telefoon gaat dit dus niet.
Echter als ik een coin wil swappen moet je het Uniswap protocol toestemming geven om de coin te gebruiken.
Als ik hier op klik gebeurt er verder niets. Ik begrijp het allemaal niet meer zo goed.
Tot een goei maand terug kon ik alles zonder problemen gebruiken.
Iemand die gelijkaardig probleem heeft of een oplossing heeft ?
Ik heb ze (Uniswap) al 2x gemaild maar nog geen feedback gekregen.
Heb er een ruim bedrag op staan die ik wil swappen naar een munt (MTO) die enkel te verhandelen is via Uniswap.

Radeloos. :help:

Ja al paar dagen op rij dat ik denk dat het gedaan is met SOL en dan elke keer overtreft die zich weer 😎. Kan niet wachten om morgenvroeg de prijs terug te zien.

Ik had al 10 SOLs verkocht toen ze 195 stonden, boven de 200 dacht ik er nog wat te verkopen, maar ge moet toch ballen hebben om iets te verkopen wanneer het zo hard stijgt.

Ik had al 10 SOLs verkocht toen ze 195 stonden, boven de 200 dacht ik er nog wat te verkopen, maar ge moet toch ballen hebben om iets te verkopen wanneer het zo hard stijgt.
Die van mij zijn gestaked tot eind oktober en ben niet van plan ze te unstaken.. mocht dat niet het geval zijn dan had ik ze wss allemaal al verkocht. Hopelijk loont het!

Shiba komt op coinbase nu? Betekent een explosie van shit dat geld wordt uiteindelijk?

Koopt shib 😅

Kost 0.000006 euro.

Als dat ooit 0.0006 bereikt ben ik al blij.
Dus ge zijt pas blij als het x100 gaat? Ez money 🤪

Ik twijfel nog om geld te steken in Shiba, ondertussen wel gelist op veel major exchanges en een heel actieve community. Maar toch, blijft een meme/useless coin.

Ik kan nog steeds m'n trustwallet niet connecten met Uniswap via android.
Nu was ik eens wat verder aan't zoeken op m'n pc.
Die hebben blijkbaar geen Telegram waar je vragen kan stellen. Op de site zelf de app geopend en toen op connect gedrukt.
Daar krijg je enkele mogelijkheden van portefeuilles.
Ik kan hier met walletconnect m'n trustwallet verbinden. Op m'n telefoon gaat dit dus niet.
Echter als ik een coin wil swappen moet je het Uniswap protocol toestemming geven om de coin te gebruiken.
Als ik hier op klik gebeurt er verder niets. Ik begrijp het allemaal niet meer zo goed.
Tot een goei maand terug kon ik alles zonder problemen gebruiken.
Iemand die gelijkaardig probleem heeft of een oplossing heeft ?
Ik heb ze (Uniswap) al 2x gemaild maar nog geen feedback gekregen.
Heb er een ruim bedrag op staan die ik wil swappen naar een munt (MTO) die enkel te verhandelen is via Uniswap.

Radeloos. :help:

Ik gebruik Metamask voor Ethereum/Polygon en Safepal voor BSC.
Nooit problemen gehad.

Misschien moet je die eens proberen?

Zondag smart contracts release op ADA netwerk. Spannend :). Voor onze SOL zou het ideaal zijn als dat uitgesteld wordt ofzo :tongue:

Zondag smart contracts release op ADA netwerk. Spannend :). Voor onze SOL zou het ideaal zijn als dat uitgesteld wordt ofzo :tongue:

Hoskins heeft al een paar keer laten maken dat ze klaar zullen zijn tegen de 12de. Alle testruns waren succesvol.

Ik twijfel nog om geld te steken in Shiba, ondertussen wel gelist op veel major exchanges en een heel actieve community. Maar toch, blijft een meme/useless coin.

€5 = 850k coins. Stel dat...why not? :p voor €5...drinkt een duvelke minder vanavond ;-)

Hoskins heeft al een paar keer laten maken dat ze klaar zullen zijn tegen de 12de. Alle testruns waren succesvol.

€5 = 850k coins. Stel dat...why not? :p voor €5...drinkt een duvelke minder vanavond ;-)
Met zo'n massive coin supply is het gewoon uitgesloten dat die ooit $0,01 halen 😛. Zelfs naar 0,0006 lijkt volledig onrealistisch. Maar kan misschien wel een coin zijn die eens +1000% gaat, dat wel. Maar dat lijkt mij wel de echte maximum.

Wat die smart contracts op ADA betreft: zit dat niet al allemaal wat in de prijs? Ik verwacht nu niet dat het op 12 september plots keihard zal gaan.

Dat denk ik ook. Het zal geen Solana geval worden...Dat heeft het al wat achter de rug.
Hoskins spreekt ook altijd dat dit een project is voor de volgende generaties. ADA = serieus longtermhold

Useless brengt soms meer op dan de rest.

Ik zit er nog niet lang genoeg in om zulke grote gains meegemaakt te hebben.

Het is ADA / XRP ... al wat de klokt slaat, *huge explosions*, maar de rest passeert ze rustig.
(Ok in het verleden hebben die het wel goed gedaan, zoals de meeste.)

Van een SOL heb ik een stukje kunnen proberen.

Een Fantom heeft het ook geweldig gedaan op korte tijd, maar is me gepasseerd. Etc.
Wat die smart contracts op ADA betreft: zit dat niet al allemaal wat in de prijs? Ik verwacht nu niet dat het op 12 september plots keihard zal gaan.
Zal niet veel meer geven.

Smart contract smart contracts... het beweegt amper.

Zoals de prijs de laatste maanden van ADA is gestegen, dat reflecteert nu ook niet de hele smart contracts hype.

Andere coins fietsten op hun dode gemakske voorbij.

Idem een Vechain, ook zo gehyped, maar die sputtert toch ook.

Laatst bewerkt:
Useless brengt soms meer op dan de rest.

Ik zit er nog niet lang genoeg in om zulke grote gains meegemaakt te hebben.

Het is ADA / XRP ... al wat de klokt slaat, *huge explosions*, maar de rest passeert ze rustig.
(Ok in het verleden hebben die het wel goed gedaan, zoals de meeste.)

Van een SOL heb ik een stukje kunnen proberen.

Een Fantom heeft het ook geweldig gedaan op korte tijd, maar is me gepasseerd. Etc.

Zal niet veel meer geven.

Smart contract smart contracts... het beweegt amper.

Zoals de prijs de laatste maanden van ADA is gestegen, dat reflecteert nu ook niet de hele smart contracts hype.

Andere coins fietsten op hun dode gemakske voorbij.

Idem een Vechain, ook zo gehyped, maar die sputtert toch ook.
Ehm, YTD overzicht (sinds 1 januari):
ADA is + 1300% gegaan, 3e (!) in market cap.
VECHAIN is + 500% gegaan,
XRP is zelfs nog + 350%, 7e in market cap
(Ter vergelijking, BTC is + 55% gegaan.)
Tegen het einde van de bull run zal hier nog wel een mooi stuk bijkomen.

Ja, er zijn zeker nog betere coins (SOL + 9500%, MATIC + 7400%, LUNA + 5000%) maar dat wilt niet zeggen dat bovenstaande coins gewoon solide investeringen waren. Coins zoals VET hebben zeker nog een grote mogelijke marge naar boven. Je kan gewoon niet verwachten dat ADA plots naar de market cap van ETH of BTC gaat springen. Dat een SHIB + 10000% gaat gaan is gewoon onrealistisch, dan zitten ze al op 3x de market cap van ADA.

Jij verwacht gewoon precies op ultra korte termijn heel veel winst te pakken (wat kan, maar meestal met veel geluk, want niemand kan zoiets voorspellen).

Veel gaat die prijs niet meer stijgen lijkt me, ik hoop nog een kleine pump indien 12 september alles goed gaat maar daarna verkoop ik alles. Dan ga ik wel op zoek naar een nieuw project voor een jaar bij te houden.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan