Crypto - Nieuws en algemene discussie

Je zou de hele periode van half mei tot 6 september als cup kunnen zien en dan nu handle.

Zeker een mogelijkheid. Beide uitkomsten zijn bullish, da's het bezonderste! Nog een paar dagen/weken wat hangen tussen resistance en support en we zijn weer weg.

To Cardano or not to cardano nu, met hun smart contracts binnen een paar dagen?

12 september is maar het begin...als BTC in een bullmarket blijft, gaat ADA en alle andere alt's sowieso nog eventjes mee. Dus smart contracts of niet, naar omhoog gaat het. Al verwacht ik na 12 september enkele rode candles.

Kunnen jullie TA spexialisten eens TA doen op de hex chart? Wanneer zou die ongeveer 1$ bereiken?

Is een moeilijken met mijn beperkte TA-kennis.
Als ik de eerste impulsive wave uitzet, zit hij al over de price discovery.
Als ik de all time low tot het punt nu uitzet. is de 1.618 $0.74.
Heb de market cap en de supply nog niet bekeken of het uberhaupt realistisch is om een $1 token te hebben.
Het zit ook in een rising wedge. Higher highs en higher low.
rare token me dunkt :D

Komaan ik wil op pensioen mweeiih.

Ik zet in op ADA en SOL nu.
(Ada trek ik terug wel tegen 12 dec. hopelijk tegen dan wel goed bewogen.)

Hopelijk....

Iemand, zeg mij dat dit een heel brilliant idee is!

Komaan ik wil op pensioen mweeiih.

Ik zet in op ADA en SOL nu.
(Ada trek ik terug wel tegen 12 dec. hopelijk tegen dan wel goed bewogen.)

Hopelijk....

Iemand, zeg mij dat dit een heel brilliant idee is!
Op 2 coins inzetten die letterlijk op ATH staan en al serieus gestegen zijn de afgelopen maand lijkt me nu niet echt briljant, eerder het tegenovergestelde.

Misschien komt er bij ADA nog een sell the news event? Dat kan goed zijn om dan in te stappen. Maar als je echt ADA wil kan je mss beter nu een stuk kopen en verder DCA als er nog dips komen. Als BTC terug stijgt zal ADA in euro waarde ook stijgen, crasht BTC dan crasht ADA ook.

Nja, ik denk er toch anders over :)

ADA tegen eind dit jaar mss nog 2x
SOL tegen eind dit jaar idem dito.

Khoop dat het dus om serieuze bedragen gaat
Poeh, ADA heeft nog maar een double up achter de rug. Ik verwacht echt niet dat die market cap nog eens gaat verdubbelen tbh. Eerder richting €3. Ik zou toch niet gekozen hebben voor coins die beide net serieus gepiekt hebben op hun ATH. Nuja, alles kan in de crypto markt. Eigenlijk onvoorspelbaar. De kenners verwachten toch een serieuze pump.
Goh, ja, spreken ze al zolang over.
Die zogenaamde sec case, in 2035 beslist of zo?
XRP heeft sinds eind juli nochtans al meer dan x2 achter de rug. Als die case de goeie richting uitgaat is de kans wel groot dat die enorm gaat boomen tbh.

Laatst bewerkt:
ik denk dat SOL een deal heeft met Pfizer.

Voor SOL is er geen crash geweest, als het zo nog even doorgaat zal SOL nog de nummer 3 crypto worden, ondertussen al over XRP gesprongen

Een paar whales die hebben afgesproken om even alles te doen dumpen, om weer in te kopen.

Kan haast toch anders niet, zo'n effect.
Vergeet ook niet dat er supergrote hedge funds zijn die meedoen. Die moeten af en toe cashen. Want die doen het niet voor de cryptocoins, maar voor het geld.

SOL heeft even 198$ gedaan, daarna een dikke drop, 15$ er af in 10 minuten en inmiddels terug een beetje aan het recoveren. De 200$ zal wel een harde barrière zijn om door te geraken.

SOL heeft even 198$ gedaan, daarna een dikke drop, 15$ er af in 10 minuten en inmiddels terug een beetje aan het recoveren. De 200$ zal wel een harde barrière zijn om door te geraken.

Is ook het eind van de fib (1.681). Zal eerst moeten zakken naar deftige support. Of lang beuken tegen de sellorders op $200

Terug
Bovenaan