Oldskooler
Well-known member
To Cardano or not to cardano nu, met hun smart contracts binnen een paar dagen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou de hele periode van half mei tot 6 september als cup kunnen zien en dan nu handle.
To Cardano or not to cardano nu, met hun smart contracts binnen een paar dagen?
Kunnen jullie TA spexialisten eens TA doen op de hex chart? Wanneer zou die ongeveer 1$ bereiken?

Komaan ik wil op pensioen mweeiih.
Ik zet in op ADA en SOL nu.
(Ada trek ik terug wel tegen 12 dec. hopelijk tegen dan wel goed bewogen.)
Hopelijk....
Iemand, zeg mij dat dit een heel brilliant idee is!
Goh, ja, spreken ze al zolang over.Vergeet XRP niet!
Op 2 coins inzetten die letterlijk op ATH staan en al serieus gestegen zijn de afgelopen maand lijkt me nu niet echt briljant, eerder het tegenovergestelde.Komaan ik wil op pensioen mweeiih.
Ik zet in op ADA en SOL nu.
(Ada trek ik terug wel tegen 12 dec. hopelijk tegen dan wel goed bewogen.)
Hopelijk....
Iemand, zeg mij dat dit een heel brilliant idee is!
Goh, ja, spreken ze al zolang over.
Die zogenaamde sec case, in 2035 beslist of zo?
Longterm zit je meer dan goed. Kom eens terug in 2025 ofzo.Fuck!
(Hoewel minder fuck, SOL gaat er precies weer even voor.)

Poeh, ADA heeft nog maar een double up achter de rug. Ik verwacht echt niet dat die market cap nog eens gaat verdubbelen tbh. Eerder richting €3. Ik zou toch niet gekozen hebben voor coins die beide net serieus gepiekt hebben op hun ATH. Nuja, alles kan in de crypto markt. Eigenlijk onvoorspelbaar. De kenners verwachten toch een serieuze pump.Nja, ik denk er toch anders over
ADA tegen eind dit jaar mss nog 2x
SOL tegen eind dit jaar idem dito.
Khoop dat het dus om serieuze bedragen gaat
XRP heeft sinds eind juli nochtans al meer dan x2 achter de rug. Als die case de goeie richting uitgaat is de kans wel groot dat die enorm gaat boomen tbh.Goh, ja, spreken ze al zolang over.
Die zogenaamde sec case, in 2035 beslist of zo?
Vergeet ook niet dat er supergrote hedge funds zijn die meedoen. Die moeten af en toe cashen. Want die doen het niet voor de cryptocoins, maar voor het geld.Een paar whales die hebben afgesproken om even alles te doen dumpen, om weer in te kopen.
Kan haast toch anders niet, zo'n effect.
SOL heeft even 198$ gedaan, daarna een dikke drop, 15$ er af in 10 minuten en inmiddels terug een beetje aan het recoveren. De 200$ zal wel een harde barrière zijn om door te geraken.