Crypto - Nieuws en algemene discussie

Verdomme. Ne mens twijfelt, zou ik verkopen op 49K en dan dropt het naar 43K nog geen uur later. Weer niet kunnen profiteren. Slecht slecht bezig

Binance hun platform kan het precies niet meer aan

Typisch, had deel ada verkocht op ath en omgezet naar euro. Dacht van de middag kzal is terug inkopen op 2.60…. Jesus wat een timing

Het patroon zoals in mei herhaalt zich.

Eerst wat toppen, dan een fikse crash dus, mogelijk weer een up, maar niet zo'n sterke, om dan diep omver te vallen.

Dus profiteren van de komende up, maar dan...

Ik denk ook dat we nog een tweede drop zullen zien morgen of overmorgen vooraleer het terug zou kunnen stabiliseren of hoger gaan. De bears moeten eerst uitgedumpt zijn.

Het is dikwijls zo dat je 1 grote dump ziet, dan een kleinere dump daarna met een lower low, met bullish divergence op de RSI (dus lower low met higher RSI), en dan kan de prijs omhoog.
(allemaal theorie maar in de praktijk omzetten is dikwijls moeilijker)
Als er na dezen dump nog een zwaardere dump volgt en BTC niet meer boven de 20 week moving average en 200d EMA geraakt, dan is't bear market natuurlijk. Die moving averages bieden precies nog support nu.

Laatst bewerkt:
Ik had gehoopt dat BTC de 50K ging houden, maar plots ging het ineens hard, stond zelfs even 43K. Het lijkt mij logisch dat we nu een tijdje sideways zullen gaan en nog eens dat 42-43k level gaan aantikken (of mss zelfs iets lager nog).

Kwas aant twijfelen deze week als ik wel goed gedaan had om ETH en ADA en BTC op ATH te verkopen...Ow yea baby :woohoo:
Fkes wachten en dan inkopen!

Terug
Bovenaan