D
Deleted member 572
Guest
SOL houdt redelijk goed stand. Dat er daar maar veel geld naartoe vloeit nu 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Fetch.ai ook feitelijk. Heb daar vorige week iets van gekocht op aanraden van een post van Joe blackburn op cct. Tot nu toe geen windeieren gelegd.
veelbelovend project ook eigenlijk!1 van de usecases is bv de pandemie.Ik snap het niet goe. Iot met soort van ai? Geen flauw idee hoe ze zo iets kunnen implementeren op de blockchain
Jij blijft BTC verzamelen, zelfs tijdens een mogelijke berenmarkt, zelfs als het BTC marktaandeel blijft dalen?Precies juist op tijd mijne LUNA weer verkocht deze morgen, ietsje meer BTC nu. Ondertussen is BTC wel terug gezakt.
Jij blijft BTC verzamelen, zelfs tijdens een mogelijke berenmarkt, zelfs als het BTC marktaandeel blijft dalen?
Tijdens een echte crypto berenmarkt gaan de alts het hardst onderuit. Ik had wat BTC verkocht naar euros, maar had dan van BTC -> Euro -> LUNA -> geflipt, resultaat dat ik op die 0,1 BTC dan 0,003 BTC had bijverdiendJij blijft BTC verzamelen, zelfs tijdens een mogelijke berenmarkt, zelfs als het BTC marktaandeel blijft dalen?
Het lijkt allemaal veel te hard op het patroon in mei, een paar toppen, maar steeds minder overtreffend, en dan een fikse crash.
En nadien na een klein upje, ging het weer veel dieper, om dan weer up te gaan.
Je zit nu met een paar whales die telkens hetzelfde patroon kunnen herhalen. De boel doen crashen, de rest volgt mee in de paniek, diezelfde whales kopen weer in lekker goedkoop, en herhaal.
Kan ook een cup-and-handle patroon zijn, doorgaans zeer bullish.Het klopt wel volledige met de Elloit Wave theory. We hebben wave 3 gehad (nieuwe ATH's voor alts, BTC 50K) en nu hebben we wave 4, zware correctie. En dan vlammen we naar wave 5 (eind van de bullrun) om dan de bear in te belanden.
Veel alt's waren behoorlijk insane gestegen de laatste weken. Dus zo'n correctie zat er nu precies wel aan te komen ook. Had ze alleen wat gestager verwacht. Maar alles begint wat in elkaar te vallen. Septemberdump -> overblown alt's -> elliot wave. Efkes de raket bijvullen om wave 5 aan te vatten.
Kan ook een cup-and-handle patroon zijn, doorgaans zeer bullish.
Of de laatste shakeout voor de nieuwe all time highs.
Je zou de hele periode van half mei tot 6 september als cup kunnen zien en dan nu handle.Imo is de cup and handle er geweest begin augustus. Maar kan goe zijn.
In alle geval ben ik ook nog steeds zeer bullish op alles.
€43k gehouden like a boss.