Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik snap het niet goe. Iot met soort van ai? Geen flauw idee hoe ze zo iets kunnen implementeren op de blockchain
1 van de usecases is bv de pandemie.
Door alle dossiers wereldwijd op een blockchain te hebben, kunnen door middel van AI, veel sneller verbanden spotten en oplossingen zoeken.
En zo willen ze da op tal van toepassingen doortrekkeb

Bon, mij wat mistimed met mijn 0,1 BTC op Binance te verkopen voor euro's @ 40000 euro. Ik heb dat geld nu in LUNA gestoken, nu wachten op wat recovery de volgende dagen. Als LUNA/BTC nu een paar procent stijgt ben ik weer profitable.

Jij blijft BTC verzamelen, zelfs tijdens een mogelijke berenmarkt, zelfs als het BTC marktaandeel blijft dalen?
Tijdens een echte crypto berenmarkt gaan de alts het hardst onderuit. Ik had wat BTC verkocht naar euros, maar had dan van BTC -> Euro -> LUNA -> geflipt, resultaat dat ik op die 0,1 BTC dan 0,003 BTC had bijverdiend
Ik dacht er in feite nog aan om op 50K mijn stop loss te zetten, spijtig dat ik dat niet gedaan had. De dump was al bezig en 't was te laat.

In 2017-2018 zijn de alts gepiekt na BTC, maar ge moest er wel op tijd uit zijn want de alts zijn nadien veel harder gezakt dan btc, veel alts letterlijk met 95-99% terwijl BTC dan met 80-85% gezakt was ofzo. In een berenmarkt moet je dus niet in alts zitten, dan ben je pas echt fucked. En tegen dat de volgende bull market er terug is dan zijn veel alts al verouderd en zijn er nieuwere en betere blockchains, dan zijn die alts compleet waardeloos geworden.

SOL heeft nu een mindere dag, maar ik heb die niet verkocht. Zal toch vooral van BTC afhangen wat SOL verder gaat doen. Zolang BTC recovert denk ik dat SOL/BTC het niet slecht zal doen.

Laatst bewerkt:
Het lijkt allemaal veel te hard op het patroon in mei, een paar toppen, maar steeds minder overtreffend, en dan een fikse crash.

En nadien na een klein upje, ging het weer veel dieper, om dan weer up te gaan.

Je zit nu met een paar whales die telkens hetzelfde patroon kunnen herhalen. De boel doen crashen, de rest volgt mee in de paniek, diezelfde whales kopen weer in lekker goedkoop, en herhaal.

Laatst bewerkt:
Het lijkt allemaal veel te hard op het patroon in mei, een paar toppen, maar steeds minder overtreffend, en dan een fikse crash.

En nadien na een klein upje, ging het weer veel dieper, om dan weer up te gaan.

Je zit nu met een paar whales die telkens hetzelfde patroon kunnen herhalen. De boel doen crashen, de rest volgt mee in de paniek, diezelfde whales kopen weer in lekker goedkoop, en herhaal.

Het klopt wel volledige met de Elloit Wave theory. We hebben wave 3 gehad (nieuwe ATH's voor alts, BTC 50K) en nu hebben we wave 4, zware correctie. En dan vlammen we naar wave 5 (eind van de bullrun) om dan de bear in te belanden.

Veel alt's waren behoorlijk insane gestegen de laatste weken. Dus zo'n correctie zat er nu precies wel aan te komen ook. Had ze alleen wat gestager verwacht. Maar alles begint wat in elkaar te vallen. Septemberdump -> overblown alt's -> elliot wave. Efkes de raket bijvullen om wave 5 aan te vatten.

een bank heeft een meldingsplicht bij grote inkomende betalingen. is dat dan ook bij grote uitgaande betalingen?

Het klopt wel volledige met de Elloit Wave theory. We hebben wave 3 gehad (nieuwe ATH's voor alts, BTC 50K) en nu hebben we wave 4, zware correctie. En dan vlammen we naar wave 5 (eind van de bullrun) om dan de bear in te belanden.

Veel alt's waren behoorlijk insane gestegen de laatste weken. Dus zo'n correctie zat er nu precies wel aan te komen ook. Had ze alleen wat gestager verwacht. Maar alles begint wat in elkaar te vallen. Septemberdump -> overblown alt's -> elliot wave. Efkes de raket bijvullen om wave 5 aan te vatten.
Kan ook een cup-and-handle patroon zijn, doorgaans zeer bullish.

Of de laatste shakeout voor de nieuwe all time highs.

De komende weken zullen het uitwijzen.

daarnet wat LINK aangekocht, stond in de aanbieding -20% tov gisteren. laten we hopen dat de cryptomarkt nu terug omhoog gaat.

Terug
Bovenaan