Ik verwacht een verschuiving naar de cummiesDoge Dump Dump Dump. Profits naar ETH en dan naar ADA. I approve.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik verwacht een verschuiving naar de cummiesDoge Dump Dump Dump. Profits naar ETH en dan naar ADA. I approve.
Zat er ook aan te denke. De nieuwe doge.Ik verwacht een verschuiving naar de cummies
Gebaseerd op?Cummies pump is coming

Saturday night, horny nightGebaseerd op?![]()
bon gestaked in die wex en eleven. beide 50% tis maar 0.21bnb hier maar im gonna be rich.. ik voel het!
een uitnodiging in het hof van cleve mag altijd 
haha tis goe... een voorgerechtje zal er wel afkunnen.Enjoyeen uitnodiging in het hof van cleve mag altijd
![]()

Ik investeer relatief conservatief. Mijn portfolio bestaat enkel uit zaken waar ik in geloof en waar ik toegevoegde waarde zie aan het hele gebeuren, namelijk BTC, ETH, ADA & DOT.Toch iemand die in ether zit, ik begon mij al een buitenbeetje te voelen als ik de comments hier lees
fomo all around
Feit dat ge al duust stappen moet doen is al niet innovatiefIk investeer relatief conservatief. Mijn portfolio bestaat enkel uit zaken waar ik in geloof en waar ik toegevoegde waarde zie aan het hele gebeuren, namelijk BTC, ETH, ADA & DOT.
Zaken zoals 'RUSS' en dergelijke shitcoins hebben geen toegevoegde waarde en dienen enkel om de oprichters rijk te maken. Het is een pure gokmachine en de kans dat je er rijker van wordt is niet 50/50.
ik ook hoor.Ik investeer relatief conservatief. Mijn portfolio bestaat enkel uit zaken waar ik in geloof en waar ik toegevoegde waarde zie aan het hele gebeuren, namelijk BTC, ETH, ADA & DOT.
Zaken zoals 'RUSS' en dergelijke shitcoins hebben geen toegevoegde waarde en dienen enkel om de oprichters rijk te maken. Het is een pure gokmachine en de kans dat je er rijker van wordt is niet 50/50.
Ik denk dat iedereen hier wel een basisportefeuille heeft van BTC & ETH en nog andere grotere coins.Toch iemand die in ether zit, ik begon mij al een buitenbeetje te voelen als ik de comments hier lees
fomo all around
Ik las dat ze binnenkort gelist worden op Cointiger (exchange). Nog nooit van gehoord, maar die zal ergens wel gebruikt worden zeker?Wanneer gaan cummies nu eens terug pumpen, want dit is maar triestig