Iemand die WEX op Trustwallet heeft staan en daar wel een bedrag (EUR of iets anders) heeft bijstaan? Bij mij geeft ie precies enkel een aantal weer
Bij mij een vast getal dus past zich niet aan de koers aan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand die WEX op Trustwallet heeft staan en daar wel een bedrag (EUR of iets anders) heeft bijstaan? Bij mij geeft ie precies enkel een aantal weer
Maar als het volume daalt, dan daalt ook je APY wellicht , doordat je minder transaction fees krijgt.Ik zit 80% WEX pool en 20% WLP nu.
En nog een habbekrats in de Waultx pool.
Stijgt het verder, geen probleem, de WLP gaat zelfs dan altijd breakeven’ish draaien denk ik. En die Wex pool gaat dan helemaal door het dak
Gaat het consolideren, dan zou dat kassa betekenen voor die WLP’s.
Sowieso zit ik nu al op een dagelijkse return die 4x hoger ligt dan dat ik met Cake heb...
Bij mij staat er het bedrag in dollar.Iemand die WEX op Trustwallet heeft staan en daar wel een bedrag (EUR of iets anders) heeft bijstaan? Bij mij geeft ie precies enkel een aantal weer
Mij is het gelukt door via de in-browser van de trustwallet te gaan - browser tab onderaan en daar dan naar wault.finance of Eleven.financeGevonden, moest in trustwallet ook approven
Edit: ja lap, iedere keer voor naar die farm te gaan disconnect mijn wallet en als ik die terug wil connecten via wallet connect krijg ik een fout dat de wallet geen binance smart chain network is.
Heb het gevonden. Zag via die in browser dat netwerk op Ethereum stondMij is het gelukt door via de in-browser van de trustwallet te gaan - browser tab onderaan en daar dan naar wault.finance of Eleven.finance

Claim je uw rewards meteen? Is er een voordeel als je ze laat staan? Lees hier al geruime tijd mee, ondertussen al jaar of 4 in crypto en al wat watertjes door zwommen. Eerste keer dat ik mij waag aan staking.

Via Eleven krijg je ELE tokens, correct? Kan je deze ook laten autocompounden in WEX?Je kan manueel claimen en opnieuw staken op Wault zelf, of via Eleven Finance laten autocompounden (dan moet je niets claimen, wordt automatisch gedaan).
Iedere keer dat je claimt, betaal je een kleine fee. Dus best pas claimen als het de moeite waard is![]()
Via Eleven krijg je ELE tokens, correct? Kan je deze ook laten autocompounden in WEX?
't blijft moeilijk se. Nu heb ik die tokens wil die staken.
Duw op stake, moet approven. Ik approve, kosten gaan eraf maar gebeurt niks![]()

Die ELE zou ik niet teveel naar kijken dat is verwaarloosbaar. Uw Wex wordt sowieso geautocompound. Als je die in die pool op Eleven steekt.
Dat had ik eerst dus ook niet door. Ik dacht dat je enkel ELE kreeg (wat dan nog eens bijna niks is), maar uw WEX balance stijgt wel degelijk in die pool.
Die ELE zou ik niet teveel naar kijken dat is verwaarloosbaar. Uw Wex wordt sowieso geautocompound. Als je die in die pool op Eleven steekt.
Dat had ik eerst dus ook niet door. Ik dacht dat je enkel ELE kreeg (wat dan nog eens bijna niks is), maar uw WEX balance stijgt wel degelijk in die pool.
Op max gedrukt en dan approved? Ook al paar keer mis gedaan.

Leerrijk.Ik ga nooit meer kijken naar coins waar ik uitgestapt ben. Ene x20 gemist, een andere x8...