Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik zit 80% WEX pool en 20% WLP nu.
En nog een habbekrats in de Waultx pool.
Stijgt het verder, geen probleem, de WLP gaat zelfs dan altijd breakeven’ish draaien denk ik. En die Wex pool gaat dan helemaal door het dak :)

Gaat het consolideren, dan zou dat kassa betekenen voor die WLP’s.

Sowieso zit ik nu al op een dagelijkse return die 4x hoger ligt dan dat ik met Cake heb...
Maar als het volume daalt, dan daalt ook je APY wellicht , doordat je minder transaction fees krijgt.

Gevonden, moest in trustwallet ook approven :)
Edit: ja lap, iedere keer voor naar die farm te gaan disconnect mijn wallet en als ik die terug wil connecten via wallet connect krijg ik een fout dat de wallet geen binance smart chain network is.
Mij is het gelukt door via de in-browser van de trustwallet te gaan - browser tab onderaan en daar dan naar wault.finance of Eleven.finance

Claim je uw rewards meteen? Is er een voordeel als je ze laat staan? Lees hier al geruime tijd mee, ondertussen al jaar of 4 in crypto en al wat watertjes door zwommen. Eerste keer dat ik mij waag aan staking.

Claim je uw rewards meteen? Is er een voordeel als je ze laat staan? Lees hier al geruime tijd mee, ondertussen al jaar of 4 in crypto en al wat watertjes door zwommen. Eerste keer dat ik mij waag aan staking.

Je kan manueel claimen en opnieuw staken op Wault zelf, of via Eleven Finance laten autocompounden (dan moet je niets claimen, wordt automatisch gedaan).

Iedere keer dat je claimt, betaal je een kleine fee. Dus best pas claimen als het de moeite waard is :p

Je kan manueel claimen en opnieuw staken op Wault zelf, of via Eleven Finance laten autocompounden (dan moet je niets claimen, wordt automatisch gedaan).

Iedere keer dat je claimt, betaal je een kleine fee. Dus best pas claimen als het de moeite waard is :p
Via Eleven krijg je ELE tokens, correct? Kan je deze ook laten autocompounden in WEX?

't blijft moeilijk se. Nu heb ik die tokens wil die staken.
Duw op stake, moet approven. Ik approve, kosten gaan eraf maar gebeurt niks 😅🤣

Via Eleven krijg je ELE tokens, correct? Kan je deze ook laten autocompounden in WEX?

Die ELE zou ik niet teveel naar kijken dat is verwaarloosbaar. Uw Wex wordt sowieso geautocompound. Als je die in die pool op Eleven steekt.

Dat had ik eerst dus ook niet door. Ik dacht dat je enkel ELE kreeg (wat dan nog eens bijna niks is), maar uw WEX balance stijgt wel degelijk in die pool.

't blijft moeilijk se. Nu heb ik die tokens wil die staken.
Duw op stake, moet approven. Ik approve, kosten gaan eraf maar gebeurt niks 😅🤣

Op max gedrukt en dan approved? Ook al paar keer mis gedaan.

Idd ik dacht dat ook. En dan zag ik de volgende dag dat er LP was bijgekomen :)
Het is toch allemaal nog niks voor de mensen die niet technisch aangelegd zijn.

Die ELE zou ik niet teveel naar kijken dat is verwaarloosbaar. Uw Wex wordt sowieso geautocompound. Als je die in die pool op Eleven steekt.

Dat had ik eerst dus ook niet door. Ik dacht dat je enkel ELE kreeg (wat dan nog eens bijna niks is), maar uw WEX balance stijgt wel degelijk in die pool.

Krijg je ook WEX als je WEX/BNB staket? Ik begrijp niet goed wat het verschil is tussen WEX staken of WEX/BNB staken. Krijg je in beide gevallen ELE en WEX als je dit staket op eleven.finance?

Op max gedrukt en dan approved? Ook al paar keer mis gedaan.

Tis toch deze he?
Ik klik dan op stake. Dan krijg ik ne pop up, ik klik approve en dan kom ik dus terug in dit zelfde scherm 😅

Screenshot_20210508-173032_Trust Wallet.jpg

Ik ga nooit meer kijken naar coins waar ik uitgestapt ben. Ene x20 gemist, een andere x8...

Interessant om eens te doen, die WEX-BNB LP tokens creëren en dan staken op een extern platform. Ik begrijp het wel nog niet volledig :p ik heb wat zitten lezen over impermanent loss, maar het maakt het er allemaal niet eenvoudiger op.

Terug
Bovenaan