Crypto - Nieuws en algemene discussie

60 % WEX + WEX-BNB
35 % WAULTX
5 % ZIL

Ik heb wel een groot deel profits uitgecashed, nu met de rest quasi all-in on WEX / Waultx

heb VET en XRP geruild voor ETH toen die op 2440 stond, was volgens mij een goede beslissing als ik nu kijk waar ETH staat

94% ETH
5% ADA
1% BNB

Is er eigenlijk een deftig project achter die wex of puur voor de staking?
Uiteraard, rechtstreekse concurrent voor Pancakeswap. Ik gebruik het product dan ook zelf.

Imo is WEX nog extreem undervalued, vergelijk gewoon de daily volume eens met bv Bakeryswap en vergelijk dan de marketcap. Ik heb al heel goed geld verdiend met crypto maar ik geloof sterk in de odds dat dit lifechanging kan zijn, vandaar dat ik quasi all-in ga.

Disclaimer: ik heb reeds een mooi bedrag uitgecashed en zelf als ik alles verlies lig ik daar niet echt wakker van moet ik geen boterham minder eten. Know your limits.

Na een paar jaar mijn ledger nog is proberen te checken.. Ik moet de firmware updaten en als je dat online even opzoekt loopt dit toch vrij vaak mis. Gelukkig kan je ook een ledger app 'check my recovery key' erop installeren en zo verifiëren dat je de juiste woorden hebt opgeschreven. Zou toch echt niet mogen dat dit kan mislopen..

Na een paar jaar mijn ledger nog is proberen te checken.. Ik moet de firmware updaten en als je dat online even opzoekt loopt dit toch vrij vaak mis. Gelukkig kan je ook een ledger app 'check my recovery key' erop installeren en zo verifiëren dat je de juiste woorden hebt opgeschreven. Zou toch echt niet mogen dat dit kan mislopen..
Ik heb het net vandaag ook gedaan , is vlekkeloos verlopen :)
Key phrase niet nodig gehad en installatie process heeft mijn apps zelf uninstalled en auto-installed na de update.

80% SIA
20 % HOT / HOLO
Mijn lange termijn investeringen eigenlijk.

Shit coins reken ik niet mee, das gewoon speelgeld ipv op Unibet, zet ik het op shit coins :biglaugh:

Ben ik de enige met dogecoin? :D

Net een deel eruit gehaald. Een klein aantal laten staan wat er straks gaat gebeuren
Ik heb ook wat dogecoin gekocht enkele dagen geleden en heb m'n eigen inleg er terug uitgehaald. Puur om wat mee te surfen op de hype.

Shiba is de nieuwe dogecoin trouwens. Stond al op plaats 30 ofzo. Dacht er ook een klein bedrag in te steken, maar de fees op Uniswap waren te hoog naar m'n zin. Ik vind die doge hype belachelijk, maar zoals Davincij15 altijd zegt: "Don't date it, don't hate it, just trade it".

Laatst bewerkt:
Ik heb dat met mijn PMON tokens voor, te rap gekocht na de listing op Uniswap en de prijs was meer dan gehalveerd... en mij dan nog eens aan fees blauw betaald ook

Terug
Bovenaan