Crashtestdummy
Banned
triestig...Wanneer gaan cummies nu eens terug pumpen, want dit is maar triestig
als ge weet van hoeveel ie komt op zo'n korte tijd...Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
triestig...Wanneer gaan cummies nu eens terug pumpen, want dit is maar triestig
als ge weet van hoeveel ie komt op zo'n korte tijd...Is er eigenlijk een deftig project achter die wex of puur voor de staking?60 % WEX + WEX-BNB
35 % WAULTX
5 % ZIL
Ik heb wel een groot deel profits uitgecashed, nu met de rest quasi all-in on WEX / Waultx
Uiteraard, rechtstreekse concurrent voor Pancakeswap. Ik gebruik het product dan ook zelf.Is er eigenlijk een deftig project achter die wex of puur voor de staking?
BTC 33,5%Ik vraag mij wel af wat de mensen hun portfolio allocatie hier is.
Ik heb het net vandaag ook gedaan , is vlekkeloos verlopenNa een paar jaar mijn ledger nog is proberen te checken.. Ik moet de firmware updaten en als je dat online even opzoekt loopt dit toch vrij vaak mis. Gelukkig kan je ook een ledger app 'check my recovery key' erop installeren en zo verifiëren dat je de juiste woorden hebt opgeschreven. Zou toch echt niet mogen dat dit kan mislopen..
Ik heb ook wat dogecoin gekocht enkele dagen geleden en heb m'n eigen inleg er terug uitgehaald. Puur om wat mee te surfen op de hype.Ben ik de enige met dogecoin?
Net een deel eruit gehaald. Een klein aantal laten staan wat er straks gaat gebeuren